۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۹۰۶۶
نماز جمعه لردگان/

حمايت از کالاي ايراني به اشتغالزايي جوانان کمک مي کند

حجت الاسلام قاسم پور گفت: توليد کالاي باکيفيت توسط توليد کنندگان، شرط مهمي براي استقبال فروشندگان و خريداران است چرا که اگر کالايي از کيفيت لازم برخوردار باشد مردم کشور راغب خواهند شد از نمونه داخلي آن استفاده کنند و به سمت کالاهاي مشابه خارجي نمي روند.
حمايت از کالاي ايراني به اشتغالزايي جوانان کمک مي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام قاسم پور امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه لردگان ضمن تبريک عيد بزرگ مبعث و با اشاره به نام گذاري سال توسط رهبر معظم انقلاب به نام 'حمايت از کالاي ايراني' تاکيد کرد و گفت: شرکت هاي توليد کننده ايراني بايد نسبت به رعايت استانداردها اقدام کنند تا مردم نيز با رغبت بيشتري کالاي ايراني بخرند.

حجت الاسلام قاسمپور افزود: اگر تمام مردم به دنبال جنس ايراني باشند و جنس خارجي را نخرند ديگر بيکاري از بين مي رود اگر به دنبال جنس خارجي باشيم و از جنس ايراني استفاده نکنيم  اينجاست که کارخانجات مي خوابند و کارگران بيکار مي شوند شما ببينيد همين تلگرام يعني پول در جيب کشور هاي خارجي و قرار دادن کاربران ايراني به خارجي ها و دشمنان.

خطيب موقت لردگان بااشاره به سالروز افتتاح حساب 100 به فرمان حضرت امام (ره) و تاسيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي در سال 58 گفت: امام راحل با افتتاح حساب 100 و تاسيس نهاد ارزشمند بنياد مسکن انقلاب اسلامي عزم نظام اسلامي را براي خدمت رساني به مردم و ضرورت رفع مشکلات جامعه در حوزه مسکن به همگان متذکر شد.

وي خاطرنشان کرد : بعد از گذشت حدود 4 دهه از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي همچنان مشکلات مسکن از جمله دغدغه هاي اقشار مختلف جامعه است اما مي توان با عزم جدي مسئولان بنياد مسکن ، مشارکت مردمي و خيران اين حوزه براي رفع نيازهاي عمومي موثر واقع شد.

قاسم پور افزود : بنياد مسکن جلوه ديگري از برکات انقلاب اسلامي به مستضعفان و محرومان جامعه است که توانست غبار محروميت در حوزه مسکن به ويژه در سال هاي نخست انقلاب را از پيشاني بسياري از محرومان بزدايد.

وي درادامه به انتصاب برهان حسين پور به عنوان فرماندار لردگان اشاره داشت گفت: خدا را شاکر هستيم که فردي بومي و آشناي به شهرستان و مسائل و مشکلات انتخاب شد ئ اميداريم تمام عزم و جزم خود را در جهت ياري و کمک به مناطق محروم و پيشرفت شهرستان بردارند.

وي به سالروز ولادت امام حسين (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: سپاه افتخار ايران است در همه عرصه هاي علمي فرهنگي، سازندگي و نظامي و دفاعي براي کشور سپاه مظلوم واقع شده است تمام استکبار از نام سپاه و سردار سليماني مي ترسند ومي لرزند اما يک عده اي هم در داخل سخن دشمن را مي زنند و بد سپاه را مي گويند در اين فضاهاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي اما اين را بدانيد سپاه در دنيا بر اندام دشمن لرزه بر انداخته است و از او حساب مي برند وبه کور چشم دشمنان پيروزي از آن سپاه است چون راه خدا و بندگي را مي روند .

انتهاي خبر/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۵:۳۸

29 Dec 2019