۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۳۹۰۴۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

وظیفه اصلی هنرمندان، معرفی شهدا به نسل جوان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شهدای انقلاب اسلامی الگوی نسل جوان ایران هستند و وظیفه اصلی هنرمندان معرفی این مردان و زنان شجاع به نسل جوان امروز است.
وظیفه اصلی هنرمندان، معرفی شهدا به نسل جوان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در مراسم تجدید میثاق هنرمندان چهارمحال و بختیاری با شهدای گمنام گفت: هر ساله آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی با تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی در استان شروع می شود که امسال نیز این مراسم به همت بسیج هنرمندان، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حوزه هنری استان در تپه نورالشهدای گمنام شهرکرد برگزار شد.

جواد کارگران دهکردی افزود: این مراسم در فضایی معنوی با حضور، جمعی از مسئولین اجرایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس بسیج هنرمندان، مدیرکل کتابخانه های عمومی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمعی از هنرمندان و عموم مردم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزارشد.

به گفته وی در این مراسم هنرمندان ضمن قرائت فاتحه در جوار شهدای گمنام با آرمان های والای شهدا انقلاب اسلامی امام شهدا و امام خامنه ای و ۲۰۰۰ شهید هنرمند کشور تجدید پیمان کردند.

کارگران افزود: شهدای انقلاب اسلامی الگوی نسل جوان ایران هستند و وظیفه اصلی هنرمندان معرفی این مردان و زنان شجاع به نسل جوان امروز است.

وی اظهار داشت: بخش عمده ای از وظیفه و تلاش فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی و بسیج هنرمندان استان در تولید آثار هنری معرفی رشادت ها، دلاوری ها و ایثار این شخصیت های والای انقلاب اسلامی است که به حق در پیروزی و تثبیت و بقای این انقلاب بزرگ نقش بسزایی داشتند و باعث امنیت فعلی ایران عزیز اسلامی شدند.

هنرمندان و مسئولین حاضر در این نشست با حضور در نورالشهدای گمنام شهرکرد و گلباران قبور هنرمندان با قرائت فاتحه یاد این عزیزان رانیز گرامی داشتند.

گفتنی است هفته هنر انقلاب اسلامی از ١٩ الی ٢٥ فروردین در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با همکاری بسیج هنرمندان،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر سازمانهای فرهنگی استان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف در این هفته برگزار می کند.‏

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۳:۰۷

15 Jan 2020