کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختياري:

چهارمحال و بختياري رتبه نخست ملي در ضريب اسکان مسافران نوروزي را کسب کرد

21 فروردين 1397 ساعت 10:56

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: کسب رتبه نخست ملي در خصوص ضريب اسکان مسافران نوروزي رضايت بخش و نشاندهنده توانايي استان در جذب مسافران و گردشگران داخلي و خارجي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري با اشاره به فعاليت ۱۶ هزار معلم در استان افزود: پويا کردن جامعه براي تجليل از معلمان و همچنين نظام مند شدن آيين قدرداني از معلمان، بايد در دستور کار مسئولان اجرايي قرار دارد.

وي تصريح کرد: توسعه جامعه، رشد بخش هاي مختلف و ارتقاي توان افراد نيازمند توجه جدي به معلمان است.

استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: مسئولان دستگاه هاي اجرايي موظفند براي اجراي مطلوب برنامه هاي هفته بزرگداشت مقام معلم همکاري لازم را داشته باشند.

وي به افزايش ۲۰۶ درصدي ميزان اقامت مسافران ورودي به چهارمحال و بختياري در نوروز ۱۳۹۷ اشاره و اظهار کرد: کسب رتبه نخست ملي در خصوص ضريب اسکان مسافران نوروزي رضايت بخش و نشاندهنده توانايي استان در جذب مسافران و گردشگران داخلي و خارجي است.

عباسي گفت: بايد از اقدامات تمامي فعالان مرتبط با ستاد تسهيلات نوروزي در چهارمحال و بختياري به شکل شايسته قدرداني شود.

وي تاکيد کرد: فرمانداران موظفند از هم اکنون نسبت به آمادگي بيشتر براي جذب مسافران داخلي و خارجي و خدمات رساني مطلوب تر به آنان در تابستان و نوروز سال آينده برنامه ريزي عملياتي داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 39048

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39048/چهارمحال-بختياري-رتبه-نخست-ملي-ضريب-اسکان-مسافران-نوروزي-کسب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir