۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۹۰۰۸
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري:

لزوم کنترل و نظارت جاده‌اي در نقاطي پر حادثه محورهاي مواصلاتي

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري گفت: لازم است کنترل و نظارت جاده‌اي به ويژه در نقاطي که احتمال تصادف وجود دارد جدي‌تر انجام شود.
لزوم کنترل و نظارت جاده‌اي در نقاطي پر حادثه محورهاي مواصلاتي
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: لازم است کنترل و نظارت جاده‌اي به ويژه در نقاطي که احتمال تصادف وجود دارد جدي‌تر انجام شود.

وي با بيان اينکه سفرهاي نوروزي نيمه دوم تعطيلات از اهميت بالاتري برخوردار هستند، افزود: بايد با مبادله اطلاعات دقيق و منظم با فرماندهان پليس راه نظارت کافي بر کنترل حمل و نقل ناوگان عمومي انجام شود.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري ادامه داد: اکيپ‌هاي راهداري بايد خدمات خود را در محورهايي که در معرض ديد و ارزيابي هستند به مسافران نوروزي عرضه کنند.

جمشيدي با اشاره به تلاش شبانه روزي راهداران اضافه کرد: اکيپ‌هاي پرتلاش و گمنام ادارات راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در شهرستان‌هاي مختلف استان نيز در ايام نوروز مشغول خدمات‌رساني به مسافران و کنترل وضعيت تردد جاده‌ها بودند.

وي با بيان اينکه راهداران حافظان جان مردم در جاده‌ها هستند، گفت: رعايت دقت و سرعت همراه با آمادگي ذهني و بدني از ضروريات شغلي راهداران است و همچنين وجود تجهيزات لازم در انجام موفق عمليات راهداري بسيار تأثير گذار است.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري با اشاره بر اينکه وجود راهدارخانه‌ها در مسيرهاي مختلف در حقيقت موجب دلگرمي مردم مي‌شوند، افزود: راهداران در حوزه حيطه نظارت خود بايد با تبليغات مناسب براي شناساندن کار خود اقدام کنند.

جمشيدي با اشاره به اينکه حضور راهداران ملبس به لباس راهداري خود معرف حضور گرم آنها است، اضافه کرد: تنها يادآوري نمي‌تواند تضمين کننده عمل به وظائف باشد حتما بايد پيگيري به دنبال دستورالعمل اجرايي باشد.

وي با تأکيد براينکه بيان زحمات راهداران با نمادين بودن حضور آن‌ها در جاده ها است، ادامه داد: تمامي نقاط پرحادثه بايد با حضور راهداران ملبس به لباس راهداري معرفي شوند.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري حضور به موقع در تصادفات جاده اي و انتقال اطلاعات در حوادث رانندگي را بيانگر فعاليت راهداري در حوزه جاده ها عنوان کرد و گفت: بررسي و تحليل به موقع تصادفات جاده اي علاوه بر شناخت دلائل بروز حوادث، در رفع نواقص جاده اي و لزوم هشدار به رانندگان در زمينه علل تصادف نقش بسزايي دارد.

گفتني است؛ در چهارمحال و بختياري بيش از ۴۰ پايگاه راهداري، ۴۰۰ نيروي راهدار، پشتيباني و ستادي به همراه ۳۰۳ دستگاه ماشين آلات راهداري به مسافران نوروزي خدماتي از قبيل راهنمايي، اسکان و امداد رساني در مواقع سوانح جاده‌اي ارائه کردند.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۲:۰۰

30 Dec 2019