۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۳۹۰۰۱
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد:

تجاری سازی دستاوردهای علمی-پژوهشی دانشگاه، ماموریت کلیدی دانشگاهیان است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد گفت: تجاری سازی دستاوردهای علمی-پژوهشی دانشگاه، ماموریت کلیدی ما دانشگاهیان است و باید به دانشجویان به عنوان سرمایه نگاه کرد و دانشجویان باید کار آفرین باشند.
تجاری سازی دستاوردهای علمی-پژوهشی دانشگاه، ماموریت کلیدی دانشگاهیان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد، در دیدار نوروزی دانشگاهیان دانشگاه که با حضور حجت الاسلام دکترسعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، هیأت رئیسه، جمعي از اساتید و کارمندان در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه شهركرد برگزار شد با قرائت پیامی ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت ماه رجب اظهار کرد: خدا را شاکرم که بار دیگر فرصتی برای خدمت رسانی همراه با همدلی، همکاری و کمک دانشگاهیان فراهم آمد.


وی افزود: اگر به دانشگاه از دهه شصت تاکنون نگاه کنیم، شاهد پیشرفت‌های چشم گیری هستیم که همه را مرهون تلاش های بی دریغ روسای دانشگاه تاکنون هستیم.

امروز بحث فرد، قومیت یا جریان خاصی در دانشگاه مطرح نیست

سرپرست دانشگاه شهرکرد در ادامه گفت: امروز بحث فرد، قومیت یا جریان خاصی در دانشگاه مطرح نیست، بلکه موضوع حفظ حیثیت، توان و پیشبرد برنامه‌های دانشگاه شهرکرد با توکل برخدا و اجرای قوانین و برنامه راهبردی دانشگاه و همدلی و همراهی شما همکاران است که تلاش دارم با تشکیل تیم های مشورتی جهت برقراری هر چه بهتر و بیشتر عدالت اجتماعی در عین نظم و انظباط و احترام به حقوق تمامی افراد با همت تمامی عزیزان به این مهم دست یابیم.

تجاری سازی دستاوردهای علمی-پژوهشی دانشگاه، ماموریت کلیدی دانشگاهیان است

حجت الاسلام سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو گفت: سال ۱۳۹۷ را مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند و بنابراین راهبرد عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و استقلال سیاسی و اقتصادی حمایت از کالای ایرانی است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: برای تولید کالای ایرانی سرمایه‌گذار با سرمایه خود، کارگر با کار خود و طراح با طرح و ذهن و دانش خود تلاش می کنند تا محصول و کالای ایرانی با عظمت شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در این زمینه دانشگاه های ما با توجه به اقتصاد دانش بنیان و با نگاه به دانشگاه های بزرگ و مطرح، توسعه فناوری را به یکی از رویکردهای دانشگاه تبدیل کنند چراکه امروز دانشگاه های کارآفرین که ماموریت خود را کارآفرینی قرار داده اند در تمام دنیا مطرح هستند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد در ادامه گفت: تجاری سازی دستاوردهای علمی-پژوهشی دانشگاه، ماموریت کلیدی ما دانشگاهیان است و باید به دانشجویان به عنوان سرمایه نگاه کرد و دانشجویان باید کار آفرین باشند.

گفتنی است؛ دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در پایان این مراسم با حضور برسر قبور مطهر شهدای گمنام و نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و بار دیگر با آنها در آغاز سال جدید تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۰:۴۱

28 Dec 2019