۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۳۹۰۰۰

۲۵۰ هزار زائر از بقاع متبرکه چهارمحال و بختياري ديدن کردند

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري گفت: ۲۵۰ هزار زائر از ابتداي تعطيلات عيد نوروز تا پايان روز ششم فروردين در قالب طرح آرامش بهاري از بقاع متبرکه استان ديدن کردند.
۲۵۰ هزار زائر از بقاع متبرکه چهارمحال و بختياري ديدن کردند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام مرتضي عزيزي مدير کل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: امامزادگان حليمه و حکيمه خاتون شهرکرد، امامزاده حمزه علي بلداجي، سيدمحمد بارده، سيد بهاالدين محمد شيخ شبان و محمد ابن علي منجرمويي لردگان بيشترين تعداد زائران را داشته است.

وي تصريح کرد: سال گذشته در طرح آرامش بهاري بيش از ۲ ‌ميليون و ۵۰۰ هزار نفر از بقاع متبرکه استان بازديد کردند.

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري افزود: بيش از ۱۰۱ بقعه متبرکه در استان به عنوان يادگاران رسول مکرم (ص) وجود دارد که ۴۵ بقعه با برنامه‌ريزي لازم، در حال اجراي طرح آرامش بهاري است.

عزيزي ادامه داد: همچنين خيمه هاي معرفت در قالب طرح آرامش بهاري در ۱۸ بقعه متبرکه داير شده تا خدمات لازم به زائران ارائه شود.

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال وبختياري افزود: ۳۰ نفر از روحانيان و مبلغان اعزامي از استان قم در بقاع متبرکه استان براي اجراي بهتر طرح آرامش بهاري حضور دارند.

اقامه نماز جماعت، برپايي غرفه‌هاي کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، روانشناسي و پاسخگويي به سوالات و شبهات ديني، ارائه خدمات اسکان موقت به زائرين وگردشگران و آموزش هاي سبک زندگي اسلامي از برنامه‌هاي طرح آرامش بهاري است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۱:۰۷

2 Jan 2020