۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۳۸۸۸۴
رئيس هيات دو و ميداني چهارمحال و بختیاری:

5عنوان کشوري در رقابت هاي دو و ميداني کشور به چهارمحال و بختياري رسيد

رئيس هيات دو ميداني چهارمحال و بختياري گفت: در پايان مسابقات دو و ميداني رکوردگيري از برترين هاي نوجوانان و جوانانکشور، دو و ميداني کاران چهارمحال و بختياري به 2 عنوان اول، 1عنوان دوم و 2 عنوان سوم دست پيدا کردند.
5عنوان کشوري در رقابت هاي دو و ميداني کشور به چهارمحال و بختياري رسيد
به گزارش جهانبین نیوز؛ داريوش صميمي رئيس هيات دو و ميداني چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ گفت: صبا عظيمي در رده سني نوجوانان و در ماده پرتاب نيزه با ۳۰ متر و ۲۵ سانتي متر و در پرتاب وزنه نيز با رکورد ۱۰ متر و ۸۰ سانتي متر به مقام هاي اول اين رشته ها رسيد.

وي با اشاره به سطح بالاي اين دوره از مسابقات افزود: ابوالفضل هاشمي در رده سني نوجوانان موفق شد مقام سوم و دانيال صفي در رده سني جوانان مقام دوم پرتاب ديسک را از آن خود کردند وعلي ملکپور در رده سني نوجوانان نيز در پرتاب وزنه بر سکوي سوم اين دوره از مسابقات ايستاد.

به گفته رئيس هيات دو و ميداني استان، اين دوره از مسابقات با هدف ارزيايي عملکرد برترين هاي نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشور و همچنين اردونشينان حاضر در اردوي تدارکاتي پيگيري شد و دومين مرحله رکورد گيري دو و ميداني کاران استان ۲۸ فروردين ماه سال آينده برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۷:۴۰

15 Jan 2020