کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشوري که نسبت به شهدا پايبند باشد هميشه پيروز است

24 اسفند 1396 ساعت 8:53

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: کشوري که نسبت به شهدا و ارزش هاي خود پاي بند باشد، هميشه پيروز است و قدم گذاشتن در سرزمين هاي نور يعني پاي بندي به ارزش و فرهنگ شهدا


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در ويژه برنامه جشنواره ملي سرزمين نور که به ميزباني سپاه قمربني هاشم عليه السلام استان چهار محال و بختياري در اردوگاه شهيد باکري خرمشهر برگزار شد، با اشاره به اهميت نقش خبرنگاران و هنرمندان در انعکاس مفاهيم و ارزش هاي اسلامي و دفاع مقدس، گفت: نقش هنرمندان، شعرا، خبرنگاران و عکاسان ارزشي در انعکاس پيام و مفاهيم دفاع مقدس همچون نقش حضرت زينب(سلام الله عليها) در انعکاس پيام حماسه کربلا، اهميت دارد.

وي ادامه داد: شهدا رفتند تا ما امروز باشيم ،ما بايد خودمان را مديون شهدا و دليرمرداني بدانيم که با شجاعت و از خود گذشتگي، مقاومت کردند تا اين امنيت امروز حاصل شود.

عباسي تاکيد کرد: امروز بايد با صداقت با مردم حرف بزنيم و بايد بدانيم در جاي جاي ايران همه شهدا ناظر عملکرد ما هستند.

وي، تصريح کرد: بنده به عنوان استاندار چهارمحال و بختياري از تشريف فرمايي جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجويان و مردم عزيز سراسر کشور در سرزمين هاي نور تقدير و تشکر مي کنم و معتقدم کشوري که نسبت به شهدا و ارزش هاي خود پاي بند باشد، هميشه پيروز است و قدم گذاشتن در سرزمين هاي نور يعني پاي بندي به ارزش و فرهنگ شهدا.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامي با جنگ بر عليه ملت ما، هشت سال ظلم و ستم را بر ما روا داشتند تا مانع از صدور انقلاب اسلامي به خارج از مرزهاي کشور شوند و اين انقلاب را با شکست مواجه کنند و اين در حالي است که طبق صحبتي که با برخي از سرداران سپاه داشتم، رونق اقتصادي شهرهايي همچون آبادان و خرمشهر قبل از جنگ تحميلي، در شرايط مطلوب بود اما دشمنان همه چيز را ويران کردند.

استاندار چهار محال و بختياري تاکيد کرد: دشمنان انقلاب اسلامي، وقتي فهميدند که رهبرانقلاب، تئوري جديدي در دنيا به نام جمهوري اسلامي ايران ابداع کرده و حکومت ظلم و ستم را از خاک کشورش بيرون نموده است، ترسيدند که اين انقلاب در ساير کشورها هم ورود پيدا کند و به همين دليل، صدام را تشويق به حمله به ايران کردند تا مانع از صدور اين انقلاب شوند.

وي اظهار داشت: سعي دشمنان بر اين بود که جمهوري اسلامي ايران را نابود کنند تا انقلاب اسلامي پا نگيرد و در دنيا موفق نشود اما اين رزمندگان و اين مردم بودند که در گروه هاي مختلف به جبهه هاي حق عليه باطل در طول هشت سال شتافتند.

عباسي با بيان اينکه شهدا از جان و مال خود گذشتند تا اسلام باقي بماند، گفت: شهدا آمدند و در اين سرزمين از جان و خون خود گذشتند تا ايران و جمهوري اسلامي باقي بماند و ما وظيفه داريم همچون نقش زينب وار، پيام دفاع مقدس را به نسل هاي امروز و فردا برسانيم.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 38883

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38883/کشوري-نسبت-شهدا-پايبند-باشد-هميشه-پيروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir