۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۳۸۸۶۵

مراحل قانونی تحویل اجساد سقوط هواپیمای ترک در حال انجام است

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تشریفات قانونی تحویل اجساد حادثه سقوط هواپیمای ترک در حال انجام است، گفت: با انجام این امور در اولین فرصت اجساد تحویل کشور ترکیه می شود.
مراحل قانونی تحویل اجساد سقوط هواپیمای ترک در حال انجام است
به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از بام ایران خبر ؛  اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری  شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از اطلاع از سقوط هواپیمای شخصی ترکیه تمام امکانات امدادی استان تجهیز و شناسایی اجساد آغاز شد.

 وی ادامه داد: پس از ساعت ها تلاش صبح امروز تمام ۱۱ سرنشین هواپیما پیدا شد و با استفاده از بالگرد به دامنه کوه «هلن» انتقال و سپس به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

 عباسی با اشاره به حضور خانواده های جانباختگان و کارشناسان فنی کشور ترکیه در استان تصریح کرد: سعی شد با حضور در بین خانواده جانباختگان از آنها دلجویی شود.

 استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش نیروهای محلی، تیم های امدادی، عوامل انتظامی و خبرنگاران، افزود: وحدت و جدیت خوبی در بین عوامل استان حاکم بود و سبب شد تا عملیات جست و جو و انتقال اجساد با موفقیت انجام گیرد.

 ۱۱ قربانی حادثه سقوط هواپیمای شخصی پس از ۱۵ ساعت عملیات امداد و نجات پیش از ظهر امروز در منطقه صعب العبور کوههای «هلن» شهرستان کیار در این استان پیدا شد.

 عملیات امداد و نجات این حادثه با کمک ۸۰ نیروی امدادی و انتظامی، ۲۰ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه آمبولانس انجام شد.

 همچنین صبح امروز تعدادی از خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای برای انجام تشریفات قانونی و انتقال اجساد همراه با معاون سفیر این کشور و یک گروه ۸ نفره فنی هواپیمایی برای بررسی حادثه سقوط هواپیمای ترکیه ای وارد فرودگاه شهرکرد شدند.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۱:۴۱

2 Jan 2020