۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۳۸۸۲۳
با حضور مسئولين استاني؛

مرکز درماني شبانه روزي ميهه کوهرنگ افتتاح شد + تصاوير

مرکز درماني شبانه روزي ميهه شهرستان کوهرنگ با مسئولين استاني بهره برداري شد.
مرکز درماني شبانه روزي ميهه کوهرنگ افتتاح شد + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز، سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: با بهره‌برداري از اين مرکز شبانه روزي 902 خانوار شامل 4 هزار و 236 نفر از خدمات اين مرکز بهره مند مي شوند.

منصوري تعداد خانه هاي بهداشت هاي تحت پوشش اين مرکز را 9 باب اعلام کرد و افزود: در اين مرکز ضمن بهره مندي مردم از خدمات پزشک عمومي، با استقرار يونيت دندانپزشکي، خدمات دندانپزشکي نيز به مراجعان ارائه مي شود.

سرپرست محترم شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهرنگ، به بيان موقعيت جغرافيايي روستاي ميهه و ميزان جمعيت تحت پوشش و مشكلات مردم منطقه پرداخت و شبانه روزي كردن اين مركز را از اولويتهاي كاري خود قلمداد كرد.

لازم به ذكر است مركز جامع خدمات سلامت روستايي ميهه جمعيتي بالغ بر ۲۴۶۰ نفر را پوشش مي دهد و همچنين خدماتي نظير اجراي پزشك خانواده، انجام دهگردشي و سياري، خدمات دندانپزشكي، خدمات مامايي و سلامت خانواده، خدمات مربوط به بهداشت محيط و سلامت كار و خدمات بهورزي و پيشگيري از بيماريها را به مردم شريف روستاي ميهه ارائه مي دهد.

اين مراسم با حضور جناب آقاي دکتر گل مکاني معاون حقوقي در امور مجلس شوراي اسلامي، سردار اکبري فرمانده محترم سپاه حضرت قمربني هاشم (ع)؛ مهندس عباسي استاندار محترم چهارمحال و بختياري و آقاي دکترکاظمي نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي و آقاي دكتر خالدي فر رياست محترم دانشگاه علوم پزشكي شهركرد افتتاح گرديد.




انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۱:۱۸

26 Dec 2019