کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس کميته خدمات حمل و نقل ستاد اجرايي خدمات سفر استان چهارمحال و بختياري خبر داد

آغاز طرح نظارت بر رفتار ترافيکي رانندگان ناوگان عمومي مسافري و باري

15 اسفند 1396 ساعت 12:36

رئيس کميته خدمات حمل و نقل ستاد اجرايي خدمات سفر استان چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به در پيش رو بودن طرح سفر نوروزي سال ۱۳۹۷ طرح نظارت نامحسوس شبانه شبکه جاده اي استان با مشارکت پليس‌راه استان و معاون حمل و نقل اين اداره کل و کارشناسان آن بزودي اجرايي خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ احمد جمشيدي رئيس کميته خدمات حمل و نقل ستاد اجرايي خدمات سفر استان چهارمحال و بختياري امروز در حاشيه نظارت برتردد ناوگان عمومي در محورهاي شهرستان بروجن اظهار کرد: با توجه به در پيش رو بودن طرح سفر نوروزي سال ۱۳۹۷ طرح نظارت نامحسوس شبانه شبکه جاده اي استان با مشارکت پليس‌راه استان و معاون حمل و نقل اين اداره کل و کارشناسان آن بزودي اجرايي خواهد شد.

جمشيدي با بيان اين‌که اين طرح ويژه در ساعات پاياني شب (۲۰ تا ۷ بامداد) در سطح شبکه جاده اي و بويژه بزرگراهي استان با هدف نظارت بر رفتار ترافيکي رانندگان مسافري و کنترل لاستيک، شيشه، چکش‌هاي داخل اتوبوس و دستگاه سپهتن و انجام مي‌شود، تأکيد کرد: حضور تيم هاي نظارتي مشترک در اجراي اين طرح قوت قلبي براي رانندگان و امنيت خاطر براي مردم خواهد بود.

وي ادامه داد: به علت سابقه وقوع تصادفات ناوگان عمومي در ساعات پاياني شب اين تيم هاي نظارتي مشترک در سطح شبکه‌هاي جاده اي و بويژه بزرگراهي استان اقدام به نظارت نامحسوس بر رفتار ترافيکي رانندگان مسافري و باري مي‌نمايند.

رئيس کميته خدمات حمل و نقل ستاد اجرايي خدمات سفر استان چهارمحال و بختياري افزود: در اين طرح رانندگان رفتارهاي ترافيکي خود را به نمايش گذاشته و رانندگان متخلف شناسايي و در کميسيون ماده ۱۱ رانندگان تخلف، مطرح و اتخاذ تصميم مي‌گردد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 38781

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38781/آغاز-طرح-نظارت-رفتار-ترافيکي-رانندگان-ناوگان-عمومي-مسافري-باري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir