کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

هرگونه رابطه با امريکا و کشور هاي غربي چيزي جز ذلت براي ما نمي آورد

11 اسفند 1396 ساعت 17:05

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ بيان داشت: امريکاها در تلاشند که تا ايران رو به عنوان عامل اصلي ناامني در منطقه به رسانه ها معرفي کند، در تلاشند اسرايل را تا جايي که مي شود از متن تحولات امنيتي منطقه خارج کنند، لذا هرگونه رابطه با امريکا و کشور هاي غربي چيزي جز ذلت براي ما نمي آورد و بايد رابطه قطع بشود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي 11 اسفند 96 شهر چلگرد ضمن تبريک تولد امام خميني گفت: امام با صفات ظاهري و معنوي برجسته اي که داشت، محبوب مردم شد.


حجت الاسلام سليماني گفت: امام بود که با عصا، دست موسوي و بيان مصطفوي براي نجات مظلومان کمر همت بست و تخت فرعون هاي زمانه رو به لرزه در انداخت، امام بود که دل مستضعفان را روشن کرد و به ما فهماند که علي وار زيستن ميشود تا مرز عصمت پيش رفت و پنجه در پنجه سلطه گران انداخت، که عزت و کرامت به براي ما آورد و مردم مسولان بايد اين عزت و کرامت رو حفظ کنند و نگذارند که تبديل به ذلت شود و با اقتصاد مقاومتي ميتوان اين عزت رو حفظ کرد.

وي با اشاره به روز احسان و نيکوکاري افزود: احسان و نيکوکاري يکي از اصول اساسي ارزش ها در جامعه اسلامي است، احسان و نيکوکاري باعث مي شود افراد از هلاکت رها يابند اکنون که در آستانه عيد نوروز هستيم مردم بايد دست هاي پر مهر محبت خود را مثل هر سال بر سر سفر نيازمندان باز کنند تا همه با هم شاد باشند چرا که احسان و نيکوکاري باعث مي شود الفت و دوستي ها در بين مردم بيشتر ايجاد شود.

حجت الاسلام سليماني از مديران شهرستان خواست که در محل خدمت خود زندگي کنند تا هم با درد مردم بيشتر آشنا شوند و هم در شهرستان بمانند تا مشکلات را پيگيري کنند تا مردم نسبت به اين نظام بدبين نشوند، اگر ما کم کاري بکنم کم کاري ها را بحساب دين نگذارند.

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ بيان داشت: امانت داري ريشه و اساس اسلام است و يکي از فضايل اخلاقي و ارزش هاي انسان هست که در فرهنگ اسلام معناي گسترده و وسيع دارد، دوتا امانت داريم مادي و معنوي که بايد هر دو اينها حفظ شوند، بخصوص در بحث بيت المال اموال عمومي بايد خيلي دقت شود که  اينا امانت هستند که بايد در حفظ اينا کوشا باشيم.

وي با بيان اينکه، مسولان اگر بخواهند براي کشور عزت و کرامت بياورند بايد مثل امام و شهدا خالصانه کار کنند و از دنيا دل بکنند، تصريح کرد: آمريکایی ها در تلاشند تا ايران را به عنوان عامل اصلي ناامني در منطقه به رسانه ها معرفي کند، در تلاشند اسرائيل را تا جايي که مي شود از متن تحولات امنيتي منطقه خارج کنند، لذا هرگونه رابطه با آمريکا و کشور هاي غربي چيزي جز ذلت براي ما نمي آورد و بايد رابطه قطع بشود.

انتهاي پيام/610ک


کد مطلب: 38736

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38736/هرگونه-رابطه-امريکا-کشور-هاي-غربي-چيزي-جز-ذلت-براي-نمي-آورد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir