کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شلمزار:

آيا گزارش پايان سال مسئولان حاکي از تحقق اهداف شعار سال 96 است؟

11 اسفند 1396 ساعت 16:56

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار ضمن بيان نکات اخلاقي خطاب به مسئولان گفت: آيا گزارش پياني مسئولان کشور حاکي از تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال در کشور است يا نتيجه چيز ديگري است؟


به گزارش جهانبین به نقل از  کيار بيدار حجت الاسلام يدالله زماني در خحطبه هاي نماز جمعه شلمزار با اشاره به اينکه در حال سپري کردن واپسين روزهاي سال ۱۳۹۶ هستيم و شعار اين سال توسط مقام معظم رهبري اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال انتخاب و عنوان شد گفت: اميدواريم در پايان امسال مسئولان کشور گزارشي که به مردم ارائه مي کنند گزارشي اميدوار کننده باشد و شعار سال و اهداف پيش بيني شده امسال تحقق يافته باشد نه گزارشي از سر نااميدي و استيصال.

وي افزود: متاسفانه نفوذ باندهاي قدرت و ثروت در لايه هاي مديريتي کشور و آشکار شدن فساد هاي بسيار باعث ناراحتي مردم شده است و انتظار مردم از مسئولان آن است که مفسدان اقتصادي معرفي شوند و با آنان برخورد قاطعانه و جدي شود.

امام جمعه شلمزار در ادامه به مناسبت هاي پيش رو در هفته آتي اشاره کرد و گفت: امروز جمعه ۱۴جمادالثاني روز وفات ام البنين سلام الله عليها مادر ۴تن از شهداي بزرزگوار کربلاست. ام البنين ۴فرزند رشيد خود را در راه دفاع از امام زمانش و در راه پاسداشت حق و حقيقت فدا کرد و خم به ابرو نيآورد و ام البنين بهترين الگوي مادران بزرگوار شهداي انقلاب و ۸سال دفاع مقدس و مدافع حرم و ....در کشور است.

حجت الاسلام زماني به اهميت فرارسيدن روز درخت کاري اشاره کرد و افزود: در آيات و روايات توصيه زيادي به درختکاري شده است و اميدواريم روز درختکاري امسال همه مردم و مسئولان در کاشت درخت پيشگام شوند.

وي به آغاز هفته منابع طبيعي همزمان با روز درختکاري اشاره کرد و گفت: منابع طبيعي ثروت مشترک همه ي مردمن است و مسئولان دقت کنند که منابع ملي به افراد سودجو واگذار نشود.

امام جمعه شلمزار در ادامه با اظهار تاسف از سکوت کشورهاي حامي تروريست در قبال جنتايت هاي کشورهاي عربستان در بحرين و يمن و اتفاقاتي که در سوريه رخداد گفت: سکوت مجامع بين المللي در خصوص جنايات عربستان در يمن و بحرين و اتفاقات اخير سورزيه جنايت آشکار حاميان و مدعيان حقوق بشر است.
حجت الاسلام زماني در ادامه از حضور دکتر علي کاظمي در جمع نمازگزاران جمعه شلمزار تشکر کرد و گفت: حضور نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و پاسخگويي به مردم و پيگيري مطالبات ايشان وظيفه ذاتي نمايندگي است و اميدواريم مطالبات مردم شهرستان کيار با پيگيري هاي نماينده محترم تحقق يابد.

انتهای پیام/580ک


کد مطلب: 38733

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38733/آيا-گزارش-پايان-سال-مسئولان-حاکي-تحقق-اهداف-شعار-96

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir