۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۳۸۷۲۶
فرمانده انتظامي شهرستان بروجن:

برخورد جدي پليس با هنجار شکنان چهارشنبه سوري/مردم با حفظ آرامش از بروز حوادث جلوگيري کنند

فرمانده انتظامي شهرستان بروجن ضمن بيان اين که پليس مخالف شادي و جشن و سرور مردم نيست، تصريح کرد: افرادي که بخواهند در چهارشنبه آخر سال ايجاد مزاحمت و سلب آسايش عمومي کنند به شدت برخورد خواهد شد.
برخورد جدي پليس با هنجار شکنان چهارشنبه سوري/مردم با حفظ آرامش از بروز حوادث جلوگيري کنند
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ غلامعلي شکري در گفتگو با کلار، اظهار داشت: با فرا رسيدن روزهاي پاياني سال مردم کشور بر پايه يک سنت ديرينه و غلط در چهارشنبه آخر سال با برافروختن آتش اقدام به برپايي مراسم جشن و سرور مي کنند و از طرفي زمينه براي افراد فرصت طلب و سودجو فراهم مي شود تا با تهيه و توزيع مواد محترقه و منفجره غيرمجاز آسايس مردم را به خطر اندازند.

وي با اشاره به اين که متاسفانه اين امر هرساله حوادث ناگواري را در پي داشته است، گفت: بر همين اساس نيروي انتظامي برخورد قاطع با توليد و توزيع کنندگان مواد منفجره و محترقه غيرمجاز و جلوگيري از ورود و توزيع آن و پيشگيري از ايراد خسارت به اموال عمومي و خصوصي و مقابله با هرگونه ناامني را در دستور کار قرار داده است.

شکري بر مراقبت مردم به حوادث و خطرات چهارشبه آخر سال و کنترل فرزندان خود تاکيد کرد و گفت: مردم سعي کنند در محل هايي که اقدام به پرتاب مواد منفجره مي شود حضور پيدا نکنند.

فرمانده انتظامي شهرستان بروجن اطمينان داد: پليس آمادگي دارد تا با تخلفات احتمالي چهارشنبه سوري و هر گونه ناهنجاري قاطعانه برخورد کند.

برخورد پليس با هنجارشکنان جدي است

وي گفت: برخورد پليس با متخلفاني که در چهارشنبه آخر سال با ايجاد مزاحمت و ناهنجاري و استفاده از مواد محترقه براي مردم سلب آسايش و آرامش کنند جدي است.

سرهنگ شکري ادامه داد: نيروي انتظامي برابر با قوانين و مقررات با عوامل ناامني و با افرادي که در چهارشنبه آخر سال اقدام به برهم زدن نظم و آرامش کنند با قاطعيت برخورد مي کند.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بروجن با اشاره به اين که وظيفه ذاتي نيروي انتظامي برقراري نظم و امنيت در جامعه است، گفت: با هر گونه انحراف و سمت و سو دادن در اين زمينه برخورد جدي خواهد شد.

مردم با حفظ آرامش از بروز حوادث جلوگيري کنند

شکري ضمن بيان اين که پليس مخالف شادي و جشن و سرور مردم نيست، گفت: مردم سعي کنند با حفظ آرامش از بروز حوادث و ناگواري در آخر سال جلوگيري کنند تا شب چهارشنبه سوري با نشاط و توأم با آرامشي داشته باشند.

وي همچنين از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مزاحمت و ديگر موارد مشکوک در زمينه تهيه و توزيع مواد محترقه مراتب را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۹:۰۵

26 Dec 2019