۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۸۷۱۰
مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری:

علت قطعی آب روستاهای اردل و کوهرنگ نوسانات برقی و سوختن پمپ‌های آب است/مشکل به زودی برطرف می‌شود

مشکل قطعی آب در شهرستان‌های اردل و کوهرنگ نوسانات و افت ولتاژ برق و سوختن پمپ‌های آب و تابلوهای برق ایستگاه‌های آبرسانی این مناطق است تعمیرات در حال اجرا است، مشکل به زودی برطرف می‌شود.
علت قطعی آب روستاهای اردل و کوهرنگ نوسانات برقی و سوختن پمپ‌های آب است/مشکل به زودی برطرف می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ در هفته اخیر مشکلات آب آشامیدنی روستاهای اردل و کوهرنگ یکی از تنش‌های مدیریتی این شهرستان ها بوده و شکی نیست که مردم این روستاها حق دارند از کیفیت و همیشگی آب برخوردار باشند؛ این در حالی است که در اکثر نقاط کشور شاهد بروز کم‌آبی هستیم.

در این مورد طی روزهای گذشته گزارشات مردمی مبنی‌بر اینکه نیمی از اهالی بخش مرکزی شهرستان اردل و کوهرنگ آب آشامیدنی ندارند و این معضل باعث گلایه مندی مردم این منطقه از مسئولین شده دریافت نمودیم که این موضوع را از طریق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان پیگیر شدیم.

بر این اساس مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای اخیر در سیستم شبکه برق رسانی در مسیر کوهرنگ تا سیف آباد و صمصامی، شامل بخش‌هایی از شهرستان های اردل و کوهرنگ شاهد نوسانات برقی و افت ولتاژ بودیم که این نوسانات برقی موجب بروز خسارت و سوختن تابلو های برق و پمپ‌های آب برخی ایستگاه های آب رسانی در این مناطق شده است.

شکوهی افزود: هم‌اکنون دو اکیپ از شهرستان‌های اردل و کوهرنگ و یک اکیپ از استان در حال تعمیر شبکه و تعویض پمپ ها و تابلوهای برق این ایستگاه های آب رسانی می باشند و به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

پایان پیام/1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۵:۱۴

2 Jan 2020