۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۳۸۷۰۸
سرلشکر جعفری در افتتاح مراکز جدید بالگردی سپاه:

سپاه آماده مقابله با ناامنی‌ها و توطئه‌های دشمن است/ اگر تمرکز نیروی زمینی نبود در مرزها با مشکل روبه‌رو می‌شدیم

فرمانده کل سپاه گفت: آمادگی‌های خوبی در بخش‌های مختلف برای مقابله با ناامنی‌ها و توطئه‌های دشمنان ایجاد شده است.
سپاه آماده مقابله با ناامنی‌ها و توطئه‌های دشمن است/ اگر تمرکز نیروی زمینی نبود در مرزها با مشکل روبه‌رو می‌شدیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح مرکز آموزش‌های عالی هوانوردی، مرکز تحقیقات بالگردی و مرکز تعمیرات تخصصی بالگرد هوانیروز سپاه اظهار داشت: تصمیمات ساختاری برای سپاه در عرصه مقابله با تهدیدات بسیار ضروری است و امروز آمادگی های خوبی در بخش های مختلف برای مقابله با ناامنی‌ها و توطئه‌های دشمنان ایجاد شده است.

جعفری افزود: اخیرا شاهد اغتشاشات در برخی شهرها بودیم و همزمان داعش در مرزها حمله می‌کند و این نیروی زمینی سپاه و بسیجیان هستند که با آنها مقابله می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر نیروی زمینی بر روی مقابله با تهدیدات مرزی دشمنان متمرکز نبود، با مشکلات مواجه می‌شدیم.

فرمانده سپاه با اشاره به توانمندی های هوانیروز گفت: تجهیز نیروی زمینی به بالگرد، سرعت انجام ماموریت‌ها و مقابله با تهدیدات را بالا برده است.

جعفری، نیروی انسانی را مهمترین عامل تقویت سپاه دانست و در عین حاصل تاکید کرد: علاوه بر این، فناوری و تجهیزات پیشرفته هم امروز تعیین کننده است و مثلا در تقابل با ناامنی‌ها در شرق و جنوب شرق، انواع تجهیزات ازجمله پهپادها و دقت و برد سلاح ها اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه امروز دیگر آتش زیاد و بمباران اثرگذاری قبل را ندارد، گفت: شاهد هستیم که ترکیه مواضع پ.ک.ک را بمباران می‌کند و آنها تلفات نمی‌دهند و حتی در جنگ‌های سوریه و عراق هم همین طور است لذا باید دقت را بالا برد.

فرمانده سپاه افزود: در آینده پیش رو، این مرکز جدید هوانیروز تبدیل به مرکز اصلی آموزشی و تعمیرات بالگردی خواهد شد و مراکز دیگر تعطیل شده و تمرکز روی اینجا قرار می‌گیرد تا سطح آن بالاتر رود.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۸:۵۳

4 Jan 2020