۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۳۸۶۷۵
رئيس هلال احمر کوهرنگ:

از شش روز پیش 5 نفر از اهالی کوهرنگ در کوه‌های سرآقاسید گم شده‌اند/ از سرنوشت مفقودین خبری نست

رئيس هلال احمر کوهرنگ گفت: در حالي 5 نفر از اهالي کوهرنگ از روز دوشنبه هفته قبل به کوههاي سرآقاسيد رفته اند هنوز خبري از آنها نيست.
از شش روز پیش 5 نفر از اهالی کوهرنگ در کوه‌های سرآقاسید گم شده‌اند/ از سرنوشت مفقودین خبری نست
به گزارش جهانبین نیوز، رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با بيان اين خبر گفت: پنج نفر از اهالي بازفت در کوهرنگ استان چهارمحال و بختياري از روز دوشنبه هفته گذشته به کوه‌هاي سرآقاسيد رفته و اثري از آنها نيست.

بيژن طاهري بيان داشت: از آنجايي که عبور و مرور جهت جستجو امکانپذير نمي باشد و ارتفاع برف بالاتر از دو متر مي باشد و امکان جستجوي زميني وجود ندارد درخواست امداد رساني هوايي شده است.

وي گفت: هم اکنون بالگرد امدادي جمعيت هلال احمر در فرودگاه شهرکرد آماده پرواز است تا عمليات جستجو هوايي آغاز شود.

رئيس هلال احمر کوهرنگ گفت: اين خبر را خانواده اين افراد ديروز عصر به کشيک جمعيت هلال احمر کوهرنگ اطلاع داده اند.

مرتضي زمانپور فرماندار کوهرنگ هم در گفتگو با کوهرنگ خبر گفت: با توجه به اخبار واصله پنج نفر از فاميل ناصري اهالي بخش چلو شهرستان انديکا استان خوزستان جهت چيدن کلوس از کوه هاي سرآقاسيد روز دوشنبه هفته گذشته ازطرف بخش بازفت وارد آن کوه شدند.

زمانپور افزود: تا روز جمعه با خانواده هاي خود در ارتباط بودند ولي بعد از دسترس خارج شده و تاکنون اطلاعي از آنان وجود ندارد و تعدادي از اقوام آنها به بخشداري بازفت مراجعه و درخواست کمک دارند.

به گزارش خبرنگار کوهرنگ خبر، همزمان با پايان سال و با رويش گياهان دارويي افراد زيادي روانه اين مناطق مي شوند که در موارد زيادي حوادث بدي را به دنبال دارد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۴:۰۸

27 Dec 2019