کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

پاسداري از ارزش هاي اسلامي و دستاوردهاي انقلاب از جمله اهداف امور تربيتي است

4 اسفند 1396 ساعت 15:06

امام جمعه کوهرنگ گفت: پاسداري از ارزش هاي اسلامي و دستاوردهاي انقلاب و توجه به نقش دانش آموزان در فعاليت هاي تربيتي از جمله اهداف ستادهاي امور تربيتي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي 4 بهمن کوهرنگ به اقدامات خشونت گرايانه و جنايات وحشيانه و ضد امنيتي گروه داعشي صفت در خيابان پاسداران تهران که منجر به شهادت و مجروحيت تعدادي از مدافعان نظم و امنيت نيروي انتظامي و بسيج شد اشاره کرد و ضمن محکوم کردن اين جنايت گفت: از برخورد متانت آميز و مدبرانه نيروي انتظامي و بسيج در مديريت اين حوادث و نيز از مردم قدرشناس و فهيم ايران که در مراسم تجليل و تشييع شهداي نظم و امنيت شرکت کردند، قدرداني مي نماييم و از قوه قضاييه و نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي به جد مي خواهيم که ضمن رصد توطئه ها و اقدامات خشونت گر، با اين عده اغتشاشگر و به هم زننده امنيت و آسايش مردم برخورد قاطع و قانوني نمايند.

وي با بيان اينکه اعتراض و آشوب دو مقوله جداگانه است که بايد همه مردم اين دو را با ديد بصيرت از هم جدا کنند و دشمنان خود را بشناسند، افزود: مردم ما جهت حل مشکلات خود روش معقولانه و مسالمت اميز بيان مي کنند و هرگز دست به آشوب و به بيت المال صدمه نمي زنند و حق خودشان را با بصيرت کامل بيان مي کنند، ملت ما هيچ وقت اجازه موج سوراي وسوء استفاده از اين برنامه ها و اجتماعات را نبايد به دشمنان بدهند و قوه قضاييه بايد با برخورد و جديت بيشتر با عاملان اين حوادث برخورد شود.
 
حجت الاسلام سعيد حسين پور، با اشاره به اينکه استمرار و بقاي هر جامعه مستلزم آن است كه مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت هاي آن به نسل هاي جديد انتقال يابد، يادآور شد: مهم ترين وسيله اين انتقال آموزش و پرورش است و مدرسه مهم ترين واسطه انتقال دانش و مهارت فني است بر همين اساس در وزارت آموزش و پرورش آن ها به تأسيس ستاد هاي امور تربيتي در مدارس كشور اقدام كردند تا فرهنگ اسلامي را گسترش دهند و دانش آموزان را به حرمت نهادن و عمل به ارزش هاي اسلامي ترغيب كنند و پاسداري از ارزش هاي اسلامي و دستاوردهاي انقلاب، برنامه ريزي و ايجاد هماهنگي بين عملكرد عوامل تربيتي، توجّه جدي به نقش معلمان در فعاليت هاي تربيتي و توجه به نقش دانش آموزان در فعاليت هاي تربيتي از جمله اهداف ستادهاي امور تربيتي است.
 
خطيب نماز جمعه کوهرنگ گفت: تاسيس نهاد امور تربيتي در آموزش و پرورش با تدبير شهيدان بزرگوار، رجايي  و با هنر صورت گرفن و هدف از تاسيس آن، آشنايي جوانان و دانش آموزان با فرهنگ اسلامي و تربيت ديني بود.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي کوهرنگ بيان داشت: بايد با فرزندان، با محبت و عطوفت برخورد کرد و در ناکامي ها، شکست ها و نااميدي ها در کنار آنان باشيم و همواره پشتيبان و اميدبخش آنان باشيم.

حجت الاسلام حسين پور به حادثه سانحه مصيبت بار سقوط هواپيماي مسافربري که به جان باختن عده اي از هموطنان عزيزمان انجاميد اشاره کرد و ضمن تسليت اين حادثه غم انگيز و جانکاه، براي جان باختگان، طلب رحمت و غفران الهي و براي بازماندگان، از درگاه الهي صبر جميل و اجر جزيل مسالت کرد.

همچنين وي از حضور به موقع نيروهاي نظامي و انتظامي، امدادگران، خبرنگاران و مردم براي کمک رساني و يافتن لاشه هواپيما و جمع آوري اجساد جان باخته قدرداني نمود.

انتهاي پيام/610ک
 

 


کد مطلب: 38639

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38639/پاسداري-ارزش-هاي-اسلامي-دستاوردهاي-انقلاب-جمله-اهداف-امور-تربيتي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir