۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۳۸۶۳۷
نماينده مردم بروجن در مجلس مطرح کرد

وجود 30 مدرسه تخريبي در شهرستان بروجن/برخي مدارس از حداقل امکانات محروم هستند

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين که حدود 30 مدرسه تخريبي در اين شهرستان وجود دارد، گفت: فضاهاي آموزشي بايد از نظر امنيت، ظاهر و مساعد بودن از امن ترين مکان ها باشند.
وجود 30 مدرسه تخريبي در شهرستان بروجن/برخي مدارس از حداقل امکانات محروم هستند
به گزارش جهانبین نیوز، خديجه ربيعي در گفتگو با کلار، ضمن اشاره به اين که حدود ۳۰ درصد مدارس تخريبي استان چهارمحال و بختياري در شهرستان بروجن است، گفت: متاسفانه در جهت رفع اين مشکلات توجه کافي نمي شود.

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: حدود ۱۴۵ مدرسه تخريبي در استان چهارمحال وبختياري و ۳۰ مدرسه تخريبي در شهرستان بروجن وجود دارد.

وي به اشاره به جايگاه و اهميت ويژه آموزش و پرورش و با بيان اين که نقش تعليم و تربيت بر کسي پوشيده نيست، گفت: فضاهاي آموزشي بايد از نظر امنيت، ظاهر و مساعد بودن از امن ترين مکان ها باشند.

ربيعي ضمن بيان اين که نامساعد بودن فضاهاي آموزشي انگيزه و رغبت را از دانش آموزان سلب مي کند، تصريح کرد: با توجه به اهميت تعليم و تربيت و آموزش و پرورش ضروري است براي بهسازي و امنيت مدارس تلاش شود تا بهترين و امن ترين فضاهاي آموزشي در اختيار دانش آموزان قرار گيرد.

برخي مدارس از حداقل امکانات محروم هستند

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين که هر مسئله اي رغبت و انگيزه را از دانش آموزان بگيرد مانع تحقق اهداف مي شود، بر تجهيز مدارس و ايجاد امکانات در هنرستان ها تاکيد کرد.

وي با بيان اين که در بسياري از مدارس ما حتي حداقل امکانات وجود ندارد، گفت: دانش آموزان چطور مي توانند با اين شرايط از نظر دانش فني و تجربي تجربيات لازم را کسب کنند.

ربيعي همچنين به استعدادهاي بالقوه و ظرفيت هاي ويژه در شهرستان بروجن و استان چهارمحال و بختياري اشاره کرد و گفت: افراد تحصيلکرده و تعداد متخصصان در جامعه گواه اين ادعا است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۳:۲۳

27 Dec 2019