۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۳۸۵۸۰
توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت گرفت

انتشار فراخوان حضور کودکان و نوجوانان اردلی در جشنواره بزرگ سبزه‌های نوروزی

جشنواره بزرگ سبزه‌‌های نوروزی با عنوان استقبال از بهار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردل برگزار می‌شود.
انتشار فراخوان حضور کودکان و نوجوانان اردلی در جشنواره بزرگ سبزه‌های نوروزی
به گزارش جهانبین نیوز؛ دهمین جشنواره بزرگ سبزه‌های نوروزی با عنوان استقبال از بهار در کانون پرورش فکر ی کودکان و نوجوانان شهرستان اردل برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف حفظ و احیای سنت‌های بومی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین کودکان در راستای حفظ و احیای فرهنگ توسط کانون پرورش فکری از کودکان و نوجوانان علاقه مند دعوت به ارائه سبزه‌های نوروزی خود در این جشنواره می‌کند.

این جشنواره در بخش‌های سبزه‌آرایی و تخم‌مرغ‌آرایی با محوریت سنتی توسط هنرمندان و همچنیین در بخش سبزه‌آرایی با توجه به آداب و رسوم بومی و محلی به همراه نگاه خلاقانه در نظرگرفته شده است، تهیه تخم‌مرغ‌های رنگ آمیزی شده مختص کودکان و نوجوانان نیز از دیگر بخش‌های این جشنواره می‌باشد.

این جشنواره فقط ویژه کودکان و نوجوانان است و تمامی علاقمندان در سنین مختلف می توانند با بهره‌گیری ایده‌های خلاقانه در قالب نگاه به فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی نگاه نوآورانه و خلاقانه خود را با طراحی و ساخت و تهیه سبزه و نمادهای زیبای عید نوروز در این رقابت نوروزی شرکت دهند.

بر همین اساس دبیر خانه این جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردل به ۱۰ نفر از برگزیده به انتخاب داوران حاضر در جشنواره جوایزی اهدا خواهد کرد.

این جشنواره قرار است در ۲۳ اسفندماه سال جاری در مرکز فرهنگی هنری اردل با حضور شرکت‌کنندگان خود و کلیه علاقه‌مندان به صورت سبزه‌گردانی برگزار شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۴:۴۲

20 Feb 2020