۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۳۸۵۶۹
حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد:

حضور آگاهانه ملت ايران در صحنه 22 بهمن بار ديگر توطئه دشمنان را خنثي کرد

امام جمعه لردگان ضمن تشکر از مردم هميشه در صحنه شهرستان لردگان بابت حضور پرشور و شعور خود در راهپيمايي دشمن شکن 22 بهمن گفت: حضور شما تمام توطئه هاي دشمنان خبيث نظام را خنثي کرد و با اين حضور به همه ي دشمنان فهمانديم که مردم ما هميشه پشتيبان نظام و ولي فقيه خود بوده و هستند.
حضور آگاهانه ملت ايران در صحنه 22 بهمن بار ديگر توطئه دشمنان را خنثي کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي تاجزاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: طبق سفارش حضرت علي (ع) نسبت به همديگر رحم، محبت و عطوفت داشته باشيد مگر آدمي چقدر زنده است که بخواهد کينه توزي کند و همه بايد بدانند که جامعه اسلامي جامعه رحم، عطوفت و مهرباني است و معادل تقوا همين رحم و عطوفت و مهرباني مي باشد.

وي گفت: همانطور که در روز قيامت بايد آماده بود و هداياي را آماده کرد من جمله رضايت صاحبان حق و جبران دين و خسارت در روزي که به قبر سپرده مي شويم هم بايد هداياي داشته باشيم که اولين شرط آن سخن چين نبودن است زيرا سخن چين بودن باعث اختلاف در جامعه مي شود و بين مردم فاصله مي اندازد و به تعبير قرآن سخن چين همان متجاوز گناه کار مي باشد و بدانيد کسي که بين مردم اختلاف بيندازد زندگي آرامي نخواهد داشت.

امام جمعه لردگان گفت: سه شنبه هفته آينده شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است ذکر مصيبت آن حضرت در اين روز توصيه مي شود و لازم است در مراسمي که براي آن حضرت گرفته مي شود فضايل ايشان براي مردم تشريح شود و جلسات عزاداري در شان و منزلت آن حضرت برپا شود و احکام براي مردم تشريح شود.

وي ضمن تقدير و تشکر از مردم هميشه در صحنه شهرستان لردگان بابت حضور پرشور و شعور خود در راهپيمايي دشمن شکن 22 بهمن گفت: حضور شما تمام توطئه هاي دشمنان خبيث نظام را خنثي کرد و به همه دشمنان فهماند که مردم ما هميشه پشتيبان نظام و ولي فقيه خود بوده و هستند.

وي از مسئولين خواست قدردان اين مردم باشند زيرا اين مردم در تمامي مراسمات ثابت کردند که پاي نظام و ولايت ايستاده اند و ذره اي عقب نشيني نکرده اند و به خاطر همين حضور مردم است که مسئولين بايد تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات مردم به کار بگيرند.

حجت الاسلام تاج زاد بيان داشت:  مسئولين اطمينان داشته باسند که اگر در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند مردم قدردان زحمات آنها خواهند بود و همانطور که پشتيبان ولي فقيه هستند از مسئولين هم حمايت خواهند کرد.

گفتني است حجت الاسلام و المسلمين  تقوي معاونت شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور در بين سلاطين نيز از فضائل حضرت فاطمه زهرا(سلام الله عليها) سخن گفت و از حضور ملت ايران در صحنه راهپيمايي 22 بهمن تقدير و تشکر نمود .
 
انتهاي پيام/630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۸:۲۴

8 Jan 2020