۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۸۵۵۵
مديرکل دامپزشکي چهارمحال وبختیاری:

باید با برخورد شديد با کشتارهاي غير مجاز سلامت مردم را تضمين کرد

مديرکل دامپزشکي استان گفت: با توجه به اينکه شهرستان کوهرنگ از مناطق توريست پذير استان است پس بايد با برخورد شديد با کشتارهاي غير مجاز سلامت مردم را تضمين کرد.
باید با برخورد شديد با کشتارهاي غير مجاز سلامت مردم را تضمين کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، عبدالمحمد نجاتي ظهر ديروز در سفر به کوهرنگ با اشاره به حفر چاهک در مزرع پرورش ماهي اظهار داشت: با حفر چاهک آب رودخانه فيلتر مي شود، سپس اشعه UV بر اجرام بيماري زا  تاثير گذار تر خواهد بود.

مديرکل دامپزشکي استان گفت: برگزاري دوره هاي آموزشي و اطلاع رساني براي صنوفي که در ارتباط با دامپزشکي هستند بسيار موثر عنوان کرد.

نجاتي ضمن ديدار با کارکنان اين شبکه، توصيه هايي در خصوص روند کار در شبکه و خطرات ناشي از شيوع بيماري هاي مشترک بين انسان و حيوان عنوان کرد و گفت: وظيفه دامپزشکي حاکميتي و در حوزه سلامت است پس بايد اقداماتي انجام شود تا سلامت مردم به مخاطره نيفتد.

در ادامه مديرکل دامپزشکي استان بيان داشت: دامپزشکي در دولت تدبير و اميد خدمات شاياني را به مناطق محروم ارايه داده است که مي توان به استقرار دو نفر دامپزشک در مناطق صمصامي و چمن گلي اشاره کرد، همچنين جهت رفاه حال عشاير اکيپ هايي جهت کنترل بيماري ها به مناطق استان خوزستان اعزام مي شود.

دکتر نجاتي ادامه داد و گفت: با توجه به اينکه شهرستان کوهرنگ از مناطق توريست پذير استان است پس بايد با برخورد شديد با کشتارهاي غير مجاز سلامت مردم را تضمين کرد.

وي در پايان نيز دکتر نجاتي از طرح واکسيناسيون رايگان تب برفکي که در استان در حال اجرا است بازديد نمود.

مديرکل دامپزشکي استان در ادامه بازديد از شهرستان، مديرکل دامپزشکي با معاون فرماندار شهرستان ديدار کرد، در اين ديدار  بدري معاون فرماندار ضمن ابراز خرسندي از عملکرد خوب شبکه دامپزشکي، مسايل و مشکلات شهرستان را تشريح کرد و قول هرگونه همکاري با شبکه دامپزشکي شهرستان را داد.

بدري گفت: مردم با آگاهي و بصيرتي که داشتند باعث شدند که با خريد نکردن گوشت هاي غير بهداشتي کشتار هاي غير مجاز و غير بهداشتي جمع آوري شود.

انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۱:۳۹

27 Dec 2019