کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:

خدمات کمیته امداد برای نیازمندان واقعی است/هدف اصلی ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان

25 بهمن 1396 ساعت 16:42

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور گفت:خدمات کمیته امداد برای نیازمندان واقعی است.به اهداف کمیته امداد در استان چهارمحال و بختیاری امیدوار هستیم و تمام تلاشمان در جهت خودکفایی افراد تحت پوشش می باشد.


به گزارش جهانبین نیوز، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با حجت الاسلام محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد با حضور سردار اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در این دیدار گفت: تمام تلاشمان در جهت خودکفایی افراد تحت پوشش است؛ در بودجه۹۷ با همکاری دولت و مجلس بودجه خوبی به این منظور در نظر گرفته شده است.

فتاح با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد برای نیازمندان واقعی است افزود: مستمری ماهیانه افراد تحت پوشش از اول فروردین امسال تاکنون بیش از بر سه برابر شده است و البته کافی نیست ولی با برنامه های ایجاد اشتغال و خود کفایی مددجویان در تلاشیم افراد تحت پوشش مستقل و خودکفا شوند و دیگر نیازی به دریافت مستمری نداشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به ایجاد صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت در استان گفت: این صندوق نزدیک ۱۱ماه است که در چهارمحال وبختیاری دایر شده و در این مدت پیشرفت خوبی داشته است و حقوق مستمری بگیران در این صندوق پرداخت می گردد.

در این دیدار امام جمعه شهرکرد ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مستمر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به استان ، این حضور مستمر را مثبت خواند و افزود: گرفتاری و مشکلات مردم بسیار زیاد است، مراجعات زیاد است ولی وقتی مردم پیگیری و پاسخگویی مسئولین را ببینند هر چند مشکل آنها کاملا مرتفع نگردد رضایت می یابند.

وی ارتباط بین مردم و نظام را یک سرمایه دانست و افزود: رضایت و اعتماد مردم چهارمحال و بختیاری به نظام را در روز ۲۲بهمن سال جاری با حضوری شکوهمند و کم نظیر دیدیم.

نکونام با اشاره به کارهای صورت گرفته در زمینه محرومیت زدایی در استان با اشاره به بحث اشتغال زایی افزود: در زمینه اشتغال زایی جهت گیری خوب است ولی گاها می بینیم نتیجه مطلوبی حاصل نمی شود و این مسئله تحقیق و بررسی بیشتری را در زمینه اشتغال زایی می طلبد. همچنین بحث مسکن بسیار مهم است و باید توجه ویژه ای به آن بشود.

در ادامه سردار اکبری، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز افزود: در زمینه محرومیت زدایی تفاهم هایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته ایم و کارهایی خوبی در مناطق محروم صورت پذیرفته است و البته هنوز جای کار بسیار است و در همین جهت به خاطر ضریب بالای محرومیت در مناطق محروم استان نسبت به استان های دیگر خواستار پشتیبانی بیشتری از طرف آن نهاد هستیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر این دو مجموعه در یک مسیر و هماهنگ در بحث محرومیت زدایی کار کنند به نتایج مطلوب و خوبی خواهیم رسید و سپاه آمادگی همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) را در هر کجا دارد.

پایان پیام/۱۰۲۴ج


کد مطلب: 38550

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38550/خدمات-کمیته-امداد-نیازمندان-واقعی-هدف-اصلی-ایجاد-اشتغال-خودکفایی-مددجویان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir