۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۳۸۵۴۴
فرمانده انتظامي شهرستان لردگان:

مردی که همسرش را با روسری خفه کرد دستگیر شد

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان گفت: با هوشياري ماموران پليس آگاهي اين شهرستان مردي كه با صحنه سازي همسر ۴۰ ساله خود را به قتل رسانده بود در كمتر از ۲۴ ساعت دستگير شد.
مردی که همسرش را با روسری خفه کرد دستگیر شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ خسرو نجفي فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در گفت‌وگو با سلام لردگان اظهار داشت: در پي دريافت گزارشي مبني بر مرگ زن ۴۰ ساله به علت برق گرفتگي درشهر لردگان بررسي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان، قرار گرفت.

وي خاطرنشان كرد: ماموران درطي تحقيقات به دليل وجود اختلاف خانوادگي و از طرفي طرفي آثار خراشيدگي و كبودي در ناحيه گردن جسد به همسر متوفي مظنون شده و وي را جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل كردند.

نجفي افزود: متهم در بازجوئي پليس ابتدا منكر هرگونه نقشي در قتل همسرش شد ليكن در مواجهه با دلايل و مدارك ارائه شده عاقبت لب به اعتراف گشود و گفت: زماني كه فرزندانم مدرسه بودند با توجه به اختلافات قبلي، بين من و همسرم جدال لفظي در گرفت كه در اين حين كنترل خود را از دست دادم و همسرم را با استفاده از روسريش خفه كردم.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان ادامه داد: قاتل با صحنه سازي رشته سيم برقي را به بدن متوفي وصل كرده سپس مرگ همسرش را به علت برق گرفتگي به سيستم فوريت هاي پليسي۱۱۰ گزارش كرده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۰:۵۳

15 Jan 2020