۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۳۸۵۰۷
رئيس هيات ورزش هاي رزمي چهارمحال و بختیاری:

با کمترين امکانات درخشش خوبي در ورزش‌های رزمی داشتیم

رئيس هيات ورزش هاي رزمي چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در دو بخش امکانات سخت افزاري و نرم افزاري داراي محدوديت هاي بسياري است ولي در زمينه استعدادهاي ورزشي بسيار توانمند هستيم.
با کمترين امکانات درخشش خوبي در ورزش‌های رزمی داشتیم
به گزارش جهانبین نیوز علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در گفت‌وگو با بام ايران خبر؛ با اشاره به زيرساخت‌هاي ورزش رزمي در استان افزود: چهارمحال و بختياري در حوزه سخت‌افزاري و نرم افزاري ورزش دچار مشکلات بزرگي است و صرفا با تکيه بر استعدادهاي ورزشکاران خود توانسته عناوين برتر کشوري و بين المللي را کسب کند.

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به لزوم جذب اسپانسر براي توسعه ورزش در استان اضافه کرد، سهم منابع دولتي و صنعت در ورزش بسيار کم است و بايد در زمينه جذب منابع درامدي پايدار تلاش کنيم.

کاظمي از فعاليت سبک هاي مختلف ورزش هاي رزمي در استان خبر داد و افزود: سال آينده جهش خوبي را در زمينه جذب منابع، تجهيز اماکن و برگزاري برنامه هاي آموزشي براي ورزشکاران اين هيات شاهد خواهيم بود.

نماينده شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس در ادامه گفت: طي يک ماه گذشته که تحولات حوزه ورزش را رصد می‌کردم، شاهد پويايي و تحرک خوبي در حوزه هاي مختلف ورزش استان هستم که لازم است از مدير کل ورزش و جوانان استان تشکر کنم.

رئيس هيات ورزش هاي رزمي استان شرايط ويژه جغرافيايي استان را براي ميزباني اردوهاي تيم ملي و حتي رقابت هاي بين المللي بسيار مناسب ارزيابي و خواستار برگزاري اردوي آمادگي تيم ملي در اين استان شد.

وي از شناسايي استعدادهاي رزمي استان در شهرستان هاي مختلف خبر داد و گفت: با توجه به استعدادهاي ورزشکاران هر شهرستان، در سال ۹۷ امکانات ورزشي مناسبي ازجمله رينگ هاي تمريني و مبارزاتي در اختيار هيات ها قرار خواهد گرفت.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۲:۳۰

26 Jan 2020