۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۸۴۹۷
يکي از قضات اداره کل دادگستري چهار محال وبختياري :

برهم زدن اتحاد ملت ايران نقشه جديد دشمن است/مردم با حضور باشکوهشان درراهپيمايي 22 بهمن نشان دادند که همچنان به آرمان هاي امام راحل و شهدا وفاد

يکي از قضات اداره کل دادگستري چهار محال وبختياري گفت:امروز ملت ولايتمدار ايران اسلامي با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپيمايي 22 بهمن جواب دندان شکني به استکبار جهاني داداند و نشان دادند که همچنان به آرمان هاي امام راحل و شهدا وفا دارند.
برهم زدن اتحاد ملت ايران نقشه جديد دشمن است/مردم با حضور باشکوهشان درراهپيمايي 22 بهمن نشان دادند که همچنان به آرمان هاي امام راحل و شهدا وفاد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، کرم شيخ پور يکي از قضات اداره کل دادگستري چهار محال وبختياري در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت:امروز ملت ولايتمدار ايران اسلامي با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن جواب دندان شکني به استکبار جهاني داداند و ثابت کردند که همچنان پشتيبان ولي فقيه و نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند .

شيخ پور اظهار کرد:ايران در تمام صحنه هاي انقلاب اسلامي با بصيرت و آگاهي حضوري فعال و منسجم داشته و بارها با حضور به موقع خود تمام توطئه هاي دشمنان را خنثي کرده اند.

وي رهبري واحد را يکي از اصول مهم تحقق وحدت دانست و گفت: بدون رهبري و بدون هدايتگري هيچ جمعي نمي تواند مسري را براي رسيدن به هدفي مشخص طي کنند و ما نيازمند وجود رهبري واحد هستيم که در انقلاب حضرت امام (ره) و هم اکنون رهبر معظم انقلاب اين وظيفه مهم را برعهده دارند و عامل وحدت و موفقيت ملت ما بودند.

شيخ پور با بيان اينکه برهم زدن اتحاد ملت ايران نقشه جديد دشمن است افزود:امروز همه بايد هوشيار باشيم چرا که دشمن مي‌خواهد اتحادي که ملت سرافراز ايران دارد را بر هم زند و اين دسيسه اي از سوي آمريکاست که انشالله با پيروي از رهبر معظم انقلاب اين نقشه هم برملا خواهد شد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۵:۵۸

28 Dec 2019