کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص یک میلیارد تومانی جهت تکمیل و بهره برداری از فرهنگسرا شلمزار/پروژه ای که بعد از 9 سال 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

22 بهمن 1396 ساعت 13:13

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري از تخصيص يک نميليارد تومان اعتبار جهت تکميل و شدن و بهره برداري از فرهنگ سراي شلمزار خبر داد.


به گزارش جهانبین به نقل از  کيار بيدار جواد کارگران در مراسم اختتاميه سومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري به ميزباني شهرستان کيار گفت: در سال ۱۳۹۶از محل اعتبارات استاني ۵۰۰ميليون تومان و در پيش بيني بودجه سال ۱۳۹۷نيز ۵۰۰ميليون تومان اعتبار جهت تکميل و بهره برداري از فرهنگ سراي شلمزار مرکز شهرستان کيار تخصيص يافته است که اميدواريم با اين اعتبارات که توسط اداره کل راه و شهرسازي جذب مي شود اين پروژه تکميل و تحويل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري شود.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري افزود: ديگر پروژه فرهنگي در حال احداث در شهرستان کيار فرهنگ سراي گهرو است که بيش از ۹۰درصد پيشرفت فيزيکي داشته است و اميدواريم بزودي  اين پروژه نيز بهره برداري شود.

کارگران اظهار اميدواري کرد:  با ساخت اين فرهنگ سرا در مرکز شهرستان کيار استعدادهاي نوجوانان و جوانان اين شهرستان بيش از پيش در زمينه هنر شکوفا شود.

به گزارش کيار بيدار عمليات احداث فرهنگسراي شلمزار از سال ۱۳۸۷در مرکز شهرستان کيار آغاز شده است و پس از ۹سال فقط ۵۰درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
580/ک


کد مطلب: 38496

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38496/اختصاص-یک-میلیارد-تومانی-جهت-تکمیل-بهره-برداری-فرهنگسرا-شلمزار-پروژه-بعد-9-سال-50-درصد-پیشرفت-فیزیکی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir