۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۸۴۷۵
آري ما مي آييم!

پرشورتر از قبل به ميدان مي‌آييم، متحد و يک صدا به عشق رهبري و کشور عزيزمان ايران

مردم شهرستا بن روز 22 بهمن 96 هم صدا با همه مردم کشور عزيزمان ایران حماسه بزرگ ديگري رقم خواهيند زد و این روز را در کانامه زرین انقلاب ثبت خواهند کرد.
پرشورتر از قبل به ميدان مي‌آييم، متحد و يک صدا به عشق رهبري و کشور عزيزمان ايران
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر؛ فردا موج خروشان مردم دوباره در همه نقاط کشور عزيزمان و بخصوص در شهرستان بن به خيابان‌ها مي‌آيند تا باز هم ثابت کنند که پشتيبان اين نظام و رهبري هستند.

تمام مردم آماده هستند که بار ديگر حضوري چشمگيرتر از قبل در راهپيمايي فردا داشته باشند.

مردم شهرستان بن  در گفتگو با زنگ خبر اعلام کردند: 22 بهمن بار ديگر ثابت مي کنيم انقلاب اسلامي ريشه در اعماق جان مردمي مومن و ولايتمدار دارد.

مردم با طرح پرسش‌هايي نظير چگونه مي توان در برابر ياوه‌گويي‌هاي دشمنان سکوت کرد؟ چگونه مي توان از کنار خون هاي نثار شده براي انقلاب ساده گذشت؟ تاکيد کردند: ما مي آييم، همه از پير و جوان، کارگر و کارمند، هنرمند و ورزشکار، دانش آموز و دانشجو، روز ۲۲ بهمن 96 به صحنه خواهيم آمد.

مردم با حضور خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن نقشه دشمنان را خنثي خواهند کرد

حجت الله احمدي يکي از اهالي شهر بن با بيان اينکه مردم هوشيار ما چون هميشه بايد با حضور پرشور و آگاهانه خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن نقشه‌ها و برنامه‌هاي دشمنان اسلامي را خنثي کنند افزود: ما اين امنيتي که در کشور داريم به برکت حضور مردم درصحنه‌هاي اين‌چنيني بوده است و ما بايد به اين اصل واقف باشيم که امنيت بالاترين نعمت است.

وي گفت: شرکت در راهپيمايي 22 بهمن کمترين قدرداني از امام راحل، شهداء و انقلاب است و از مردم شهيد پرور شهرستان بن انتظار مي‌رود تا مثل همه راهپيمايي‌ها در راهپيمايي ۲۲ بهمن نيز حضور پيدا کرده و برنامه هاي دشمنان را خنثي کنند.

22 بهمن ماه روز آمان خواهي مردم کشور ايران اسلامي است

حسين حيدري ديگر شهروند بني نقش راهپيمايي 22 بهمن را در دنيا تاثيرگذار دانست و گفت: 22 بهمن ماه روز آرمان خواهي مردم کشور ماست، روزي است که چشم تمام دنيا به سمت فريادهاي برآمده از استقلال و آزادي ايران اسلامي است که در جهان طنين انداز مي شود، اين روز بزرگ روز عمل به وصيت نامه شهداي، تجديد عهد با ولايت و رهبري و سرکوبي تمام دسيسه هاي ايادي غرب است.


همه براي دفاع از خون شهدا، با انسجام و وحدت در اين راهپيمايي شرکت مي کنند

خانم نادري خواهر شهيد نادری نيز با تاکيد بر حضور منسجم و يکپارچه احاد مردم در راهپيمايي عظيم و با صلابت 22 بهمن ماه به خبرنگار ما گفت: از دشمنان اسلام، توقعي جز دشمني نيست وليکن آنچه مهم است حضور يکپارچه و وحدت آفرين ملت مسلمان در راهپيمايي عظيم 22 بهمن است که لرزه بر تن ايادي غرب مي اندازد.

40 سال با قوت پشت نظام و رهبري

يکي ديگر از مردم بن گفت: بهترين گزينه براي پاسخ به ياوه‌گويي‌هاي آمريکا گزينه فرياد مرگ بر آمريکا در روز 22 بهمن است.

وي ادامه داد: بي شک همه خواهيم آمد و با مشت هاي گره کرده خود، دهان ابرقدرت ها و سرمداران انان بويژه آمريکا را مهر و موم خواهيم کرد.

این شهروند بنی بيان کرد: ملت قهرمان ايران اسلامي 40 سال است که اين هياهوها را گوش مي‌کند و کمترين توجهي به آن نداشته و تا آخر ايستاده است.

آري ما مي آييم!

آري ما مي آييم! همه ما فردا مي آييم، همه ما از همه نسل هاي انقلاب، از نسل اول که خود اين نهال را کاشتند، از نسل دوم که خونشان را پاي اين نهال ريختند، از نسل سوم که عمرشان را در اين دوران گذاشتند و نسل چهارم، همه و همه مي آييم.

ما پاي انقلاب، ايستاده‌ايم، به جان، به قلم، به آبرو و به هرچه که داريم، مي‌آييم تا قطره‌اي از درياي غيرت ملت باشيم، مي‌آييم و همه خواهران و برادران هموطن را هم به آمدن، تشويق مي‌کنيم که ايران امروز، همه فرزندان خود را پاي کار مي‌خواهد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۰:۱۶

27 Dec 2019