۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۳۸۴۳۹

سومين جشنواره کي يار در ايستگاه آخر /هنرمندان برتر و شايسته تقدير معرفي شدند

مراسم اختتاميه سومين جشنواره استاني عکاسي چهارمحال و بختياري با حضور جمعي از مسئولان و هنرمندان برگزار شد.
سومين جشنواره کي يار در ايستگاه آخر /هنرمندان برتر و شايسته تقدير معرفي شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار در مراسم اختتاميه سومين جشنواره استاني عکاسي چهارمحال و بختياري که صبح امروز ۱۹بهمن ماه به ميزباني اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار در محل سالن کتابخانه شهيد قدوسي شلمزار برگزار شد از هنرمندان صاحب آثار برتر و شايسته تقدير شرکت کننده در اين جشنواره تقدير به عمل آمد.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري و دبير جشنواره عکاسي کي يار گفت: فراخوان سومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري با موضوعات اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال، جاذبه هاي گردشگري استان چهارمحال و بختياري و شهرستان کيار در قاب تصوير در دو بخش آماتور و حرفه اي در ابتداي سال ۱۳۹۶منتشر شد و تا ۱۵دي ماه ۱۳۹۶جهت ارسال آثار هنرمندان استان ادامه يافت.

وي افزود: طي اين فراخوان بيش از ۴۰۰اثر در مضوعات مشخص شده از سوي ۸۰هنرمند عکاس به دبيرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوري آثار در ۲۵دي ماه سال جاري توسط هيئت داوران جشنواره متشکل از آقايان ايوب پشتوار، بهرام شمسي پور و سيد سعيد حسيني آثار برتر و شايسته تقدير در اين دوبخش مشخص شد.

جواد کارگران گفت: طبق نظر داوران و بيانيه منتشر شده توسط هيئت محترم داوران در بخش حرفه اي اثر آقاي احمد تاجي حائز رتبه اول و تصوير ارسالي آقاي احمد رياحي رتبه دوم اين جشنواره را به خود اختصاص دادند.

وي افزود: در اين بخش تصاويري از آقايان بهروز قادري و سروش تقي پور نيز آثار شايسته تقدير شناخته شدند.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري هنرمندان برتر و شايسته تقدير بخش آماتور را هم معرفي کرد و گفت: در بخش آماتور نيز آثار متعلق به خانم ها ناهيد نامدار و پانته آ نيکزاد به ترتيب حائز کسب رتبه هاي اول و دوم شدند و آثار متعلق به آقايان مهدي نامدار و حسين يگانه نيز آثار شايسته تقدير سومين دوره جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري شناخته شدند.

در پايان اين مراسم نمايشگاه تصاوير سه دوره جشنواره استاني و ک دوره جشنواره شهرستاني در سان جنبي کتابخانه شهيد قدوسي شلمزار افتتاح شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۸:۴۵

27 Dec 2019