۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۳۸۴۳۱
کارشناس مسائل سياسي:

22 بهمن‌ روز تکميل نعمت‌ الهي ولايت و عيدحقيقي ايران اسلامي است/استقلال و قدرت امروز کشور، نعمت الهي است

کارشناس مسائل سياسي گفت: مهم ترين و اساسي ترين عامل پيروزي انقلاب اسلامي،قيام مردم براي خدا بود و اين نکته اساسي براي غربي ها و افراد سياسي مادي گرا که پيوسته به دنبال داشتن رفاه بيشتر هستند، قابل درک نبود.
22 بهمن‌ روز تکميل نعمت‌ الهي ولايت و عيدحقيقي ايران اسلامي است/استقلال و قدرت امروز کشور، نعمت الهي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدمهدي نادري کارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با زنگ خبر گفت: از هفدهم تا 22 بهمن 57، ايران يکي از دوره هاي استثنايي تاريخ سياسي جهان مي باشد، در اين ايام، دو دولت در يک مرکز و بدون هيچ گونه مرزبندي مواجه بودند.

وي ادامه داد: پيروزي انقلاب اسلامي ايران، بدون شک معجزه اي الهي بود که به دست معجزه‌گر مردي از نسل پاک رسول خدا صلي الله عليه و آله، به انجام رسيد و چشم اميد مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خيره ساخت.

نادري بیان داشت: تأثير سريع انقلاب اسلامي در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غيرمسلمان در بسياري از کشورهاي تحت سلطه استعمار، گواه روشني بر اين مدعاست؛ زيرا در کمتر مقطعي از تاريخ، شاهد پيروزي و تأثيرگذاري قاطع مردم بر حکوت فاسد بوده ايم.

قيام مردم براي خدا

وي با اشاره به مهم ترين و اساسي‌ترين عامل پيروزي انقلاب اسلامي گفت: مهم ترين و اساسي ترين عامل پيروزي انقلاب اسلامي، قيام مردم براي خدا بود و اين نکته اساسي براي غربي‌ها و افراد سياسي مادي گرا که پيوسته به دنبال داشتن رفاه بيشتر هستند، قابل درک نبود.

اين کارشناس مسائل سياسي بیان داشت: حضرت امام (ره) پيش از آن که مردم را به انقلاب بر ضد طاغوت وا دارد، انقلابي در درون دل هايشان آغاز کرد، بنابراين انقلاب اسلامي ايران، انقلابي بود بر ضد تمام ارزش هاي به ارث مانده از دوران ستم شاهي؛ انقلابي بود در روش ها، منش ها، سنت هاي جاهلي.

 نظام جمهوري اسلامي هديه و لطف الهي
وي بيان کرد: ۲۲ بهمن، روز اعطاي نعمت پيروزي انقلاب به ملت ايران و تشکيل نظام جمهوري  اسلامي است، اين يعني جلوه اعطاي نعمت در ۲۲ بهمن  هديه و لطف الهي است.

نادري افزود: تمام خدماتي كه در اين مملكت صورت مي گيرد، به بركت تلاش هاي امام (ره)، شهدا و جانبازان است و اين را ما مطمئنيم كه هر خدمتي ارائه مي شود اولين ثواب را در نامه امام (ره)، شهدا، جانبازان و ايثارگران مي‌نويسند و مردم نيز بدانند در اين مملکت هر کار خيري صورت بگيرد، آنها هم در ثواب اين کار خير شريک هستند چراکه مردم هستند که اين نظام را حفظ مي کنند.

اين کارشناس مسائل سياسي گفت: پاسداشت ۲۲ بهمن باعث حفظ و استحکام نظام جمهوري اسلامي مي‌شود و هرچه ضعيف‌تر با اين مناسبت بزرگ برخورد شود جايگاه نظام ضعيف‌تر مي شود.

راهپيمايي 22 بهمن پشتوانه محکمي براي حفظ و صيانت از جمهوري اسلامي

وي بيان کرد: يکي از شاخصه‌هاي مهم و تعيين‌کننده در قدرت ملي و بين‌المللي ايران اسلامي بزرگداشت سالروز ۲۲ بهمن است و اين راهپيمايي پشتوانه محکمي براي حفظ و صيانت از جمهوري اسلامي و عامل بازدارنده دشمنان است.

نادري در پايان گفت: ملت بزرگ ايران اسلامي با حضور با شکوه و انقلابي خود در جشن بزرگ 22 بهمن ضمن تجديد ميثاق دوباره با آريمان‌هاي حضرت امام خميني (ره) و ارزش‌هاي والاي نظام م مقدس جمهوري اسلامي و بيعت مجدد با ولايت فقيه و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌اي عزيز فريادگر اين حقيقت راستين خواهند بود که با وحدت و اتحاد، يکدلي، هوشمندي و مراقبت نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌هاي دشمنان در اين مسير خطير و دشوار، لحظه‌اي ازمکر و ترفند‌هاي آنان غافل نخواهند شد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۸:۲۸

27 Dec 2019