۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۳۸۴۲۷
نایب رئیس شورای شهر شهرکرد:

شهرداری شهرکرد آماده جذب سرمایه‌گذار است

نایب رئیس شورای شهر شهرکرد با تأکید بر آمادگی شهرداری برای جذب سرمایه گذار، گفت: شهرداری برای بخش خصوصی و سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کند و برای آبادانی شهر شهرکرد از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
شهرداری شهرکرد آماده جذب سرمایه‌گذار است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حیدر علیپور نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد در جمع خبرنگاران، با اشاره به جلسات متعددی که اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد با مدیرعامل بانک شهر در تهران داشتند اظهار داشت: امروز در دیداری که با حسین محمدپورزرندی مدیرعامل بانک شهر و همچنین با حضور اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شهرکرد، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محترم شهرکرد در این جلسه با بررسی کارشناسی و به روزرسانی سود، تمامی بدهی‌های شهرداری به بانک شهر تسویه شد.

وی بیان داشت: ۴۳۰ میلیارد ریال بابت اوراق مشارکت بدهی شهرداری شهرکرد به بانک شهر بود که با احتساب سود این پول در مجموع به ۵۷۰ میلیارد ریال رسیده بود که امروز تسویه کامل شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با تاکید بر ضرورت افزایش اقتدار شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری با بدهی سنگین نمی‌توانست در زمینه جذب سرمایه گذار موفق عمل کند و باید با تسویه بدهی ها، جلب اعتماد عمومی و افزایش اقتدار نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام می‌کرد.

علیپور با اشاره به جذابیت‌های سرمایه‌گذاری در مرکز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جذابیت‌های سرمایه‌گذاری فراوانی در شهرکرد دیده می شود اما باید امنیت سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه نیز وجود داشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان اینکه جذابیت سرمایه گذاری در این شهر به صورت خدادادی وجود دارد افزود: ما تنها باید نشان دهیم انسان های متعهدی هستیم و ضمن همراهی با سرمایه‌گذار از او حمایت می کنیم، باید این باور را به وجود بیاوریم تا سرمایه گذار به شهر ما ورود کند و این موضوع کار چندان سختی نیست، اگر نتوانیم این کار را به درستی انجام دهیم فرصت ها و جذابیت های خدادادی را نیز هدر داده ایم.

در پایان علیپور با تأکید بر آمادگی شهرداری برای جذب سرمایه گذار، گفت: شهرداری برای بخش خصوصی و سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کند و برای آبادانی شهر شهرکرد از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۹:۴۴

29 Dec 2019