۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۳۸۳۵۵
همزمان با دهه فجر

رژه خودرويي و موتوري در بروجن برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر رژه موتوري و خودرويي ناوگان حمل و نقل سبک و سنگين در شهر بروجن برگزار شد.
رژه خودرويي و موتوري در بروجن برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با دهه مبارک فجر رژه خودرويي و موتوري براي تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل (ره) و ارزش هاي انقلاب اسلامي در شهر بروجن برگزار شد.

در اين برنامه که از ميدان فرمانداري تا گلزار شهدا برگزار شد موتور سوران و خودروها با روشن کردن چراغ و حمل پرچم ايران در سطح شهر به حرکت در آمدند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بروجن در حاشيه اين برنامه به خبرنگار کلار، گفت: برگزاري با شکوه برنامه هاي دهه فجر در تقويت وحدت ملي و مقابله با تهديدات نرم دشمنان انقلاب اسلامي ايران تاثير بسزايي دارد.

عباس کيخايي اضافه کرد: پرچم انقلاب به برکت آرمان هاي امام (ره)، خون پاک شهدا و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در جهان به اهتزاز درآمده و در اوج قدرت است.

وي به توطئه هاي بي شمار استکبار جهاني عليه نظام و انقلاب اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: امروز بسياري از کشورها از انقلاب ما درس گرفته اند.

کيخايي همچنين از نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس بروجن خبر داد و گفت: همزمان با ايام مبارک دهه فجر بيش از ۱۰۰ برنامه ويژه ي بانوان در شهرستان بروجن برگزار مي شود.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بروجن دهه فجر را فرصت خوبي براي بيان خدمات و دستاوردهاي نظام دانست و گفت: در ايام مبارک دهه فجر برنامه‌هاي متنوعي در شهرستان بروجن برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۱:۵۲

28 Dec 2019