۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۳۸۳۳۹
امام جمعه کوهرنگ:

اعلام بيعت و حمايت بختياري ها کمر دولت بختيار را شکست

امام جمعه کوهرنگ گفت: بختياري ها با اعلام بيعت و حمايت خود کمر دولت بختيار را شکستد و در طول هشت سال دفاع مقدس و موقع نياز،حماسه هاي فراواني آفريدند که از نمونه هاي بارز آن،تيپ هميشه سرافراز و پيروز حضرت قمر بني هاشم (ع) است.
اعلام بيعت و حمايت بختياري ها کمر دولت بختيار را شکست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه شهرستان کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه در شهر چلگرد گفت: ماهيت انقلاب اسلامي، ماهيت ديني و الهي است که ولايت فقيه و ولي امر مسلمين به عنوان نايب امام زمان (ع) سکاندار اين انقلاب است و با حمايت و پشتيباني مردم از انقلاب،همه توطيه ها و نقشه هاي دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

حجت الاسلام حسين پور در ادامه به 19 بهمن روز اعلام حمايت مردم بختياري از امام خميني (ره) اشاره کرد و افزود: مردم بختياري در شرايط سخت و مظلوميت انقلاب با حرکت شجاعانه خود و با حضور در اقامتگاه امام خميني و اعلام بيعت و حمايت خود کمر دولت بختيار را شکست و نيز در طول هشت سال دفاع مقدس و موقع نياز،حماسه هاي فراواني آفريدند که از نمونه هاي بارز آن، تيپ هميشه سرافراز و پيروز حضرت قمر بني هاشم (ع) است.
 
وي 19 بهمن 1357 را يکي از افتخارات استان در حوادث انقلاب اسلامي دانست و افزود: مردم ولايتمدار استان با بصيرت بالايي که داشتند در پاسخ به ياوه‌گويي‌هاي بختيار، به دنبال امام خود راه افتادند و ضمن اعلام بيعت با ايشان، مواضع و توطئه‌هاي بختيار ملعون را نقش بر آب کردند.

حسين پور با اشاره به اينکه بختياري داراي ويژگي منحصر به فردي است و آزادگي، ساده زيستي، معتقد به اهل بيت بودند، بهره مندي از فطرت پاک، صفا و صداقت، مهمان نوازي، نقش آفرين در توليد، اهل بينش و بصيرت، غيور از مهمترين ويژگي هاي بختياريها است و بختياري قوم و قبليه را بر دين و اسلام و رهبر ترجيح نمي دهد است، بيان داشت: بختياري هاي بايد اتحاد و انسجام خود را در تمامي صحنه ها حفظ کنند.
 
رئيس شوراي فرهنگ عمومي کوهرنگ با بيان اينکه روز 19 بهمن ماه يک روز با ارزش در تقويم ملت ايران است، بيان داشت: در اين روز امام با نيروهاي هوايي ديدار داشت و ديدار دوم امام با مردم سلحشور و غيور و با بصيرت مردم بختياري بوده است.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ همچنين از خدمات شهرداري مرکز شهرستان تقدير کرد و خواستار خدمات رساني بيشتر به مردم شهر چلگرد شدند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۱۸

27 Dec 2019