۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۳۸۳۲۹
همزمان با دهه فجر:

آيين هاي ويژه گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان بن آغاز شد

آيين هاي ويژه بزرگداشت سي ونهمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و يوم الله 12 بهمن همزمان با دهه فجر در شهرستان بن آغاز شد.
آيين هاي ويژه گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان بن آغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر تعداد پست هاي مهم در کشور سه هزار پست بوده و نزديک به دويست و سي شهيد براي پابرجاماندن اين نظام و انقلاب اسلامي تقديم انقلاب شده است و به تعبيري ديگر در برابر هر پست 72 شهيد  تقديم به انقلاب شده است و اين مساله دين ما را نسبت به شهدا و خانواده معزز آن ها بيشتر مي کند.

 همزمان با دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد و دانش آموزان با خواندن سرود ملي ايران و زمزمه سرودهاي انقلابي ياد و خاطره مجاهدت‌ها و جانفشاني‌هاي امام‌خميني(ره) و شهداي انقلاب اسلامي را در به بار نشاندن درخت تنومند نظام جمهوري اسلامي گرامي داشتند.

از سال 62  برپايي مراسم هاي دهه فجردر شهر بن به صورت ده شب برقرار بود و مسئولين اين شهرو شهرستان دغدغه زيادي براي باشکوه تر کردن اين مراسم ها داشتند و  شهر بن يکي از شهرهايي است که هميشه در برپايي ايام الله دهه فجر پيشگام بوده و بهترين  مراسمات را برگزار کرده اند.

در اين ايام  ده شب با مشارکت فعال مردم و قرار گرفتن مسئولين در کنار مردم ويژه برنامه هايي در مساجد اين شهرستان برگزار مي شود.

برپايي جشن ها،آذين بندي شهرها و جشن شب 22بهمن ماه تعداي از اين برنامه ها است.

حضور برخي مسئولين استاني در اين شهرستان که با همت مسئولين شهرستاني تعدادي از مديران استاني در اين جشن ها حاضرخواهند شد تا علاوه بر افتتاح پروژه ها به برخي ديدگاه هاي مردمي ومشکلات آن ها رسيدگي کنند.

در اين دهه برنامه هايي شامل افتتاح و گلنگ زني پروژه هاي عمراني، برنامه هاي فرهنگي، هنري و مسابقات ورزشي، ديدار با خانوادهاي شهدا و تجليل از شهداي انقلاب اسلامي، ديدار مسئولان با مردم و برگزاري جشن هاي انقلاب اسلامي و راهپيمايي ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

تصاوير اولين شب جشن هاي دهه فجر در مسجد جامع شهر بن :



انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۱۰

27 Dec 2019