کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم زمان با اولين روز از دهه فجر:

نمايشگاه عکس روزهاي انقلاب در شهرکرد گشايش يافت

12 بهمن 1396 ساعت 20:59

هم زمان با اولين روز از دهه فجر نمايشگاه عکس روزهاي انقلاب و هنرهاي تجسمي در مجتمع فرهنگي هنري غدير شهرکرد گشايش يافت.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ جواد کارگران مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري بعد از ظهر امروز در حاشيه افتتاحيه اين نمايشگاه اظهار کرد: در نمايشگاه دهمين جشنواره بين المللي هنر هاي تجسمي فجر ۴۹ اثر از ۱۰ هنرمند استان در معرض ديد علاقمندان قرار گرفت.

وي تصريح کرد : اين نمايشگاه از ابتداي دهه فجر به مدت ۱۰ روز در معرض ديد علاقمندان خواهد گرفت.

کارگران ادامه داد: آثار 'ميشل سبيتون ' عکاس فرانسوي از روزهاي انقلاب اسلامي ايران نيز در اين نمايشگاه در معرض ديد همگان قرار گرفته است.

وي به ديگر آثار هنرمندان در اين نمايشگاه اشاره کرد و اذعان داشت: آثار هنرمندان استان در شورايي متشکل از اساتيد بنام از جمله حسين هادي‌پور، حبيب نجفي و جمشيد مرداني مورد بررسي قرار گرفت که ۱۳ اثر خوشنويسي، پنج اثر پوستر، ۶ اثر تصويرسازي، ۱۵ اثر نقاشي و پنج اثر عکس جهت نمايش در نمايشگاه هنرهاي تجسمي استان انتخاب شد.

کارگران از ديگر برنامه هاي فرهنگ و ارشاد اسلامي در دهه فجر خبر داد و گفت: ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگي و هنري جهت اجرا در دهه فجر انقلاب اسلامي پيش‌بيني شده است که سه جشنواره شاخص بين‌المللي تئاتر فجر، فيلم فجر و جشنواره هنرهاي تجسمي فجر براي اين ايام پيش‌بيني شده بود که جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر قبل از آغاز دهه فجر به کار خود پايان داد .

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 38327

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38327/نمايشگاه-عکس-روزهاي-انقلاب-شهرکرد-گشايش-يافت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir