کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد:

اجراي بيش از 150 عنوان برنامه در ايام الله دهه فجر

12 بهمن 1396 ساعت 11:31

فرمانده سپاه شهرکرد از برگزاري 150 عنوان برنامه متنوع فرهنگي توسط سپاه و رده‌هاي بسيج اين شهرستان در ايام الله دهه فجر امسال خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ سرهنگ پاسدار موسي انصاري فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد گفت: دهه مبارک فجرانقلاب اسلامي فرصتي مغتنم براي تجديد پيمان ‌ملت با رهبري معظم و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.

وي افزود: پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران مرهون رهبري‌هاي پيامبرگونه امام خميني (ره) و مجاهدت‌ها و فداکاري‌هاي مردم عزتمند ايران اسلامي بود که در برابر ظلم و ستم شاهنشاهي ايستادند و تا آخرين قطره خون خود در برابر ظلم و استبداد طاغوت مقاومت کردند.

سرهنگ انصاري، با بيان اينکه دهه مبارک فجر نماد عزت و افتخار ايران اسلامي است، اظهار داشت: يکي از مهمترين ويژگي‌هاي اين انقلاب که آن را با ساير انقلاب‌ها و قيام‌هاي قبل از خود متمايز مينمايد و موجب شده که اين انقلاب با تمام مشکلات پيروز و با قوت به راه خودش ادامه دهد، مردمي بودن و ملي بودن انقلاب اسلامي و حضور اقشار مختلف در آن بوده است.

وي با اشاره به تقارن ايام الله دهه فجر با ايام شهادت سيده النساء العالمين افزود: فضاسازي شهرستان در اين دهه بايد به گونه‌اي باشد تا ضمن احترام و تعظيم شعائر، فضاي مبارزات مردمي و حال و هواي پيروزي انقلاب را در سال ۵۷ تداعي کند.

فرمانده سپاه شهرکرد تصريح کرد: برنامه هاي امسال با توجه به شعار (سربلندي ملت ايران در پرتو جمهوري اسلامي، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتي) است و برنامه‌ها با هدف تبيين مباني، اصول، آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و تقويت غيرت ديني و مليبسيجيان نسبت به دستاورد‌هاي انقلاب اسلامي اجرا مي‌شود.

وي، خاطر نشان کرد: ديدار با ائمه محترم جمعه، سرکشي از خانواده‌هاي معظم شهدا، غبارروبي گلزار شهدا، رژه موتورسواران، برگزاري مسابقات مختلف ورزشي در حوزه‌هاي مقاومت و اقشار بسيج، برگزاري جشن انقلاب و نشست‌هاي بصيرتي، اهداي پرچم جمهوري اسلامي به کسبه بازار و ديدار با علما را از مهمترين برنامه‌هاي سپاه ناحيه شهرکرد در دهه فجر امسال بيان کرد.

سرهنگ انصاري در پايان تصريح کرد: وظيفه ما انتقال شايسته ميراث گران‌بهاي انقلاب اسلامي يعني اعتقاد به حاکميت دين خدا و متلاشي‌ساختن قدرت‌هاي پوشالي در اذهان نسل‌هاي آينده‌ساز اين مرز و بوم است که اميدواريم با اين برنامه‌ها در راستاي شناخت و ارتقاء نسل جوان انقلاب اسلامي نسبت به دستاورد‌هاي اين نظام الهي گام‌هاي مؤثر برداريم.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 38312

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38312/اجراي-بيش-150-عنوان-برنامه-ايام-الله-دهه-فجر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir