۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۸۲۸۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

تبیین دستاوردهای انقلاب همراه با سوگواری دهه فاطمیه صورت می‌گیرد/گرامیداشت روز 12 بهمن در 347 نقطه از چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به تقارن این دهه با دهه فاطمیه اشاره کرد و گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که تبیین دستاوردهای انقلاب همراه با سوگواری دهه فاطمیه باشد.
تبیین دستاوردهای انقلاب همراه با سوگواری دهه فاطمیه صورت می‌گیرد/گرامیداشت روز 12 بهمن در 347 نقطه از چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان به تقارن این دهه با دهه فاطمیه اشاره و اظهار کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که تبیین دستاوردهای انقلاب همراه با سوگواری دهه فاطمیه باشد.

وی گفت: شعار دهه مبارک فجر امسال "سربلندی ملت ایران، اقتدار همه‌ جانبه و اقتصاد مقاومتی" است.

گرجی از برگزاری مراسم فرهنگی در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد در ایام‌الله دهه فجر به مدت ۱۰ شب بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد و بیان داشت: برنامه‌ های گرامیداشت‌ روز ۱۲ بهمن‌ ماه در ۳۴۷ نقطه استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری رژه موتوری از مقابل فرودگاه شهید استکی تا مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد در روز 12 بهمن راس ساعت ۹ صبح خبر داد و تاکید کرد: جشن‌ها و برنامه‌های شاد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با حفظ محتوا از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

وی در انتها گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز به‌صورت متفاوت از سال‌های گذشته و با شرکت مردم انقلابی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۰:۳۵

9 Jan 2020