۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۳۸۲۷۸
درس رياضي مشکل ساز است

نارضايتي اوليا دانش آموزان روستاي دهنو کوهرنگ در مورد درس رياضي+ جوابيه آموزش و پرورش

تعدادي از اوليا دانش آموزان يکي از مدارس کوهرنگ خواستار رفع مشکل شان توسط آموزش و پرورش کوهرنگ شدند.
نارضايتي اوليا دانش آموزان روستاي دهنو کوهرنگ در مورد درس رياضي+ جوابيه آموزش و پرورش
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، تعدادي از اوليا دانش آموزان مدرسه راهنمايي بحرالعلوم دهنو درخواست هاي مبني بر اينکه مدرسه روستاي دهنو عليا معلم رياضي ندارد و مديريت مدرسه وقت کافي براي انجام دادن امور مدرسه را ندارد چه برسد به اينکه تدريس هم داشته باشدند.

آنها گفته اند: در درس رياضي نمرات اين نوبت بچه ها همه پايين بودند و همه از درس دادن مدير ناراضي هستند .

يکي از والدين نوشت: من بعنوان يکي از والدين بچه ها از شما خواهش ميکنم مشکل مدرسه ما را از طريق آقاي اکبري رئيس آموزش و پرورش کوهرنگ پيگيري فرمائيد.

در همين مورد آقاي صفر موسايي معاون آموزشي اداره آموزش و پرورش کوهرنگ در جواب درخواست اوليا مدرسه بحرالعلوم دهنو کوهرنگ جوابيه اي صادر کرد.

احتراما نظر به پيگيري يکي از اوليا دانش آموزان مدرسه دوره ي متوسطه اول بحرالعلوم دهنو بدينوسيله به استحضار ميرساند بر اساس دستور العمل سازماندهي نيروي انساني وزارت اموزش و پرورش در مدارس کمتر از حدنصاب مديران مدارس بايستي به مدت دوازده ساعت تدريس داشته باشند که اين اموزشگاه را هم شامل مي شود.

بصورتيکه مدير مدرسه بدليل تخصص در رشته رياضي دروس رياضي را بر اساس دستورالعمل توسعه سنواتي تدريس مي نمايد که پس از برگزاري امتحانات نوبت اول تمام دانش اموزان اين اموزشگاه بر اساس تجزيه و تحليل نمرات در درس رياضي نمره قابل قبول را کسب نموده انند.
 
البته آموزش و پرورش شهرستان بعنوان يک نهاد پاسخگو در حد امکانات خود و قوانين موجود در صدد رفع مشکلات احتمالي در مدارس خواهد بود و از نظرات سازنده اولياي محترم بعنوان يکي از عناصر اساسي تعليم و تربيت استقبال ميکند.

کوهرنگ خبر از صفر موسايي معاون آموزشي آموزش و پرورش کوهرنگ بخاطر پيگيري يکي از سوالات ارسالي به کانال کوهرنگ خبر که از سوي مردم ارسال شده بود قدرداني ميکند.
 
انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۶:۴۱

27 Dec 2019