کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم زمان با دهه فجر:

280 طرح افتتاح و 52 پروژه در چهارمحال و بختياري کلنگ زني مي شود

9 بهمن 1396 ساعت 18:24

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با دهه فجر 280 پروژه افتتاح و کلنگ 52 پروژه نیز به زمین میخورد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ؛ مجيد نظري سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختيار بعد از ظهر امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار کرد: هم زمان با دهه فجر ۲۸۰ پروژه با اعتباري بالغ‌بر ۳۱۰ ميليارد تومان افتتاح مي شود.

وي تصريح کرد: از تعداد ۲۸۰ پروژه ۶۶ پروژه ملي و ۲۱۴ پروژه استاني است.

نظری با اشاره به اينکه کلنگ ۵۲ پروژه نيز در اين استان بر زمين مي خورد بيان داشت: اعتباري که براي اين پروژه ها در نظر گرفته شده است ۹۲ ميليارد تومان بوده که شامل ۱۱ طرح ملي و ۴۱ طرح استاني مي باشد.

وي افزود: ۶۶ پروژه ديگر در رديف طرح‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري استان هستند.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: از مجموع ۲۸۰ پروژه قابل افتتاح، ۶ پروژه مسکوني، هفت طرح گردشگري، هفت طرح آموزشي، يک طرح فرهنگي_مذهبي، ۱۴ پروژه صنعتي، هفت پروژه ورزشي، هفت طرح فضاي اداري، ۱۲۱ پروژه زيرساختي، هفت طرح شيلاتي، ۴۱ پروژه کشاورزي و آبخيزداري، هشت طرح دام‌پروري، ۳۱ پروژه بهداشتي_درماني و هشت طرح خدماتي هستند.

کلنگ زني ۵۲ پروژه در چهارمحال و بختياري

نظري دهکردي با بيان اينکه از ۵۲ پروژه کلنگ‌زني ۲۵ پروژه زيرساختي، پنج طرح آموزشي، ۹ پروژه فضاي اداري، يک طرح خدماتي، سه پروژه مسکوني، هفت پروژه گردشگري، يک طرح صنعتي و يک طرح ورزشي است، اضافه کرد: توزيع پروژه‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري در شهرستان‌هاي مختلف استان شامل ۳۱ پروژه با اعتبار ۱۶ ميليارد و ۵۵۲ ميليون تومان در اردل، ۴۵ پروژه با ۶۶ ميليارد و ۸۲۱ ميليون تومان هزينه در بروجن و ۱۳ پروژه در شهرستان بن با ۴ ميليارد و ۵۳۸ ميليون تومان است.

وي عنوان داشت: ۱۳ پروژه در شهرستان سامان با رقم ۷ ميليارد و ۹۳۷ ميليون تومان، ۵۶ پروژه در شهرکرد با اعتبار بالغ‌بر ۶۲ ميليارد و ۷۸۸ ميليون تومان، ۳۰ طرح در شهرستان فارسان با اعتبار ۱۳ ميليارد و ۸۸۵ ميليون تومان، ۳۱ پروژه در شهرستان کوهرنگ با ۴۱ ميليارد و ۳۵۶ ميليون تومان اعتبار، ۱۷ پروژه در کيار با رقم ۷ ميليارد و ۵۶۴ ميليون تومان و ۴۲ پروژه در لردگان با هزينه ۸۵ ميليارد و ۷۱۲ ميليون تومان ديگر پروژه‌هايي هستند که در دهه فجر در شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري به بهره‌برداري خواهند رسيد.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه با افتتاح پروژه‌هاي مختلف در شهرستان‌هاي ۹ گانه استان جمعاً ۷۶۳ نفر اشتغال‌ ايجاد مي‌شود، خاطرنشان کرد: همچنين ۲ پروژه مربوط به سراسر استان است که با اعتباري بالغ‌بر ۲ ميليارد و ۲۷۰ ميليون تومان اجرا مي‌شود.

نظري دهکردي تاکيد کرد: توزيع شهرستاني پروژه‌هاي کلنگ‌زني در دهه فجر امسال شامل دو پروژه با اعتبار يک ميليارد و ۱۵۰ ميليون تومان در اردل، چهار پروژه با اعتبار ۵ ميليارد و ۸۴۳ ميليون تومان در بروجن، سه طرح با رقم ۸ ميليارد تومان در سامان، ۱۲ پروژه با ۱۱ ميليارد و ۳۴۵ ميليون تومان در شهرکرد، هفت پروژه با اعتبار ۹ ميليارد تومان در فارسان، هفت طرح با رقم ۱۳ ميليارد تومان در کوهرنگ، ۱۱ پروژه با اعتبار ۲ ميليارد و ۵۳۴ ميليون تومان در کيار و ۶ طرح با اعتبار ۴۱ ميليارد و ۱۶۰ ميليون تومان در لردگان است.

وي به افتتاح ۷۱۶ واحد مسکن مهر توسط اداره‌کل راه و شهرسازي و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري همزمان با ايام‌الله دهه فجر امسال اشاره و بيان کرد: همچنين ۸۰۰ جلد سند مالکيت و ۲۲۰ قطعه زمين روستايي توسط بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان به متقاضيان واگذار مي‌شود.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 38266

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38266/280-طرح-افتتاح-52-پروژه-چهارمحال-بختياري-کلنگ-زني-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir