۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۸۲۳۹
رئيس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردل خبر داد

برگزاري اولين المپياد ورزش‌هاي همگاني اردل به مناسبت دهه فجر

رئيس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردل گفت: اولين المپياد ورزش‌هاي همگاني در ده رشته ورزشي همزمان با ايام الله دهه فجر در شهرستان اردل برگزار خواهد شد.
برگزاري اولين المپياد ورزش‌هاي همگاني اردل به مناسبت دهه فجر
به گزارش جهانبین نیوز، طهماسب شيرواني رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اعلام اين خبر گفت: اين مسابقات به منظور انتخابي تيم شهرستان جهت اعزام به المپياد استاني در رشته‌هاي روپايي، شوت بسکتبال، دارت، پنالتي هدفمند، طناب‌زني، طناب کشي، هفت سنگ و لي لي ويژه آقايان وبانوان برگزار خواهد شد.

شيرواني اظهار کرد: اين مسابقات در روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه به مناسبت گراميداشت ايام الله دهه فجردر ورزشگاه تختي شهر اردل برگزار مي شود و شرکت کنندگان از ساعت ۸ صبح به رقابت خواهند پرداخت.

وي با بيان اينکه مهلت ثبت نام در اين مسابقات تا تاريخ ۱۱ بهمن مي باشد افزود:علاقه مندان به شرکت در اين المپياد به اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل مراجعه و يا با شماره ۳۴۳۴۲۰۶۰ تماس حاصل فرمايند.

رئيس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردل گفت: در پايان اين مسابقات به نفرات و تيم هاي برترجوايزي اهدا و به مسابقات استاني اعزام خواهند شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۵:۵۳

10 Jan 2020