کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری؛

فعالیت موج جدید بارش در چهارمحال و بختیاری/ روزهای پربارش نیمه دوم بهمن!

7 بهمن 1396 ساعت 10:04

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: نیمه دوم بهمن ماه بارش های موثرتری در استان شکل گیرد و بخشی از کمبودها را جبران کند.


مهرداد قطره سامانی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، گفت: باتوجه به ورود سامانه بارشی از دیروز در استان شاهد بارش هایی به صورت پراکنده در مناطق مختلف استان بودیم.

وی با بیان اینکه این بارش ها بیشتر درقسمت های شمالی  و شهرستان کوهرنگ بود؛ تصریح کرد: این سامانه بارشی منجر به بارش ۵ سانتی متر برف در ایستگاه کوهرنگ و11میلیمتر نیز به صورت بارندگی شد.

وی بارش در سایر نقاط را نیز به شکل بارندگی اعلام وافزود: در مناطق فارسان، اردل بلداجی و  آورگان یک میلیمتر و  لردگان و دزک 2میلی میتر شاهدبارندگی بودیم.

قطره با بیان اینکه این سامانه جوی طی امروز و فردانیز موجب بارش در استان خواهد شد، تصریح کرد: عمده بارش ها از امروز بعدازظهر از شهرستان کوهرنگ آغاز و طی امشب تا فردا ظهردر سایر نقاط استان نیز رقم نخواهدبود.

وی میزان بارش های روز گذشته را به نسبت بارش های قبلی ناچیز عنوان و خاطرنشان کرد: بعداز عبور این سیستم بارشی، صبح‌گاه دوشنبه کاهش محسوس دما را در استان بین هفت تاهشت درجه داریم  که همراه با مه صبح گاهی خواهدبود.

معاون توسعه وپشتیبانی هواشناسی چهارمحال وبختیاری  پیش بینی کرد: نیمه دوم بهمن ماه بارش های موثرتری در استان شکل گیرد و بخشی از کمبودها را جبران کند.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 38212

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38212/فعالیت-موج-جدید-بارش-چهارمحال-بختیاری-روزهای-پربارش-نیمه-دوم-بهمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir