۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۳۸۲۰۸
امام جمعه سامان گفت:

دشمن ، بنيان خانواده هاي ملت ايران را هدف قرار داده است

امام جمعه سامان با بيان اينکه150 کانال تلوزيوني بر عليه خانواده اسلامي و ايراني در جهان مشغول به فعاليت است ابراز کرد: دشمن ، بنيان خانواده هاي ملت ايران را هدف قرار داده است.
دشمن ، بنيان خانواده هاي ملت ايران را هدف قرار داده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، امام جمعه سامان حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي در حطبه هاي نماز جمعه اين هفته با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي با بيان اينکه معضلات و مشکلاتي در راستاي مباني تحکيم خانواده وجود دارد ، اظهار داشت: ۱۵۰ کانال تلوزيوني بر عليه خانواده اسلامي و ايراني در جهان مشغول به فعاليت است، اظهار داشت: همچنان که خودشان در منجلاب فرو رفته که بنياد خانواده را سست و نابود کردند به دنبال اين هست که بنيان خانواده کشور هاي ديگر مخصوصا ايران اسلامي که خانواده کشور اسلامي به لحاظ اخلاق و تداوم و دوام زندگي مشترک زبانزد است ، نابود کند.

عقيلي با بيان اينکه نسل جوان فروپاشي در بين خانواده به چشم مي خورد قسمت عمده مربوط سايت مبتذل و فضاي مجازي است ، تصريح کرد:بايد خانواده ها زمينه ازدواج فرزندان را فراهم کنند و در راستاي تشکيل خانواده فرزندان و جوان در جامعه کمک به اين قشر از سوي خانواده ها صورت گيرد.

حجت الاسلام علي اصغر عقيلي با اشاره بر اينکه يکي از مسائلي که در مورد ازدواج جوانان در جامعه رواج پيدا کرده چشم و هم چشمي و تجمل گرايي در جامعه است ، تصريح کرد: در امر ازدواج به دستورات اسلام کاري نداريم و در اين زمينه الگو گيري از پيامبر اکرم (ص) نداريم و بيشتر به دنبال تجمل گرايي هستيم.

عقيلي با بيان اينکه در حال حاضر در جامعه ازدواج سفيد رواج پيدا کرده است، عنوان کرد: اين ازدواج ها به صورتي است که بدون خطبه عقد دختر و پسر هم خانه هستند و اين نوع ازدواج ها آسيب ها و اتفاقات بسياري را در جامعه به وجود مي آورد.

وي با اشاره بر اينکه براي ازدواج جوان ها بايد به فکر اين بود که هر چه ساده تر اين مراسمات برگزار و توقعات کاهش پيدا کند چرا که خانواده ها با توجه به رواج ازدواج هاي سفيد نبايد نسبت به فرزندان خود بي تفاوت باشند، بيان داشت: دشمن خانواده هاي ملت ايران را هدف قرار داده است.

امام جمعه سامان با تبريک ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار ، کار پرستار عبادت محسوب مي شود ، بيان داشت: حضرت زينب رسول خون امام حسين (ع) بود اگر زينب نبود کربلا در کربلا مي ماند.

حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي با بيان اينکه امروز سالروز حماسه مردم آمل است ، بيان داشت: اين مساله مهم است که در سال ۶۰ عده اي قليل از منافقين حرکتي را شروع کنند ، و دولت و حکومتي را جديد تشکيل دهند .

عقلي با اشاره بر اينکه مردم درگير و مردم در مقابلشون ايستادند و بسياري هم شهيد شدند، عنوان کرد: حرکت هاي که سوي منافقين در سال ۶۷ از سوي عراق به سمت ايران حرکت کردند که باز هم در تنگه گرفتار نيرو هاي الهي شدند .

وي با بيان اينکه قبل از اينها صدام هم فکر مي کرد در طي چند روز مي تواند ايران را به تسخير خود در آورد با توجه بر اينکه تمام دنيا همراه با صدام بود و پشتوانه صدام براي شکست ايران بسيار محکم بود، بيان داشت: حضور مردم و لطف پرودگار هيچ کدام از فتنه ها و توطئه ها نقشه هاي دشمن نقش بر آب شد.

عقيلي تصريح کرد: عمده حضور چشم گير مردم در صحنه است ، دشمن همه چيز را رصد مي کند و اگر روزي ما سست ظاهر شويم دشمن اميدوار مي شود.

وي افزود: ما بايد بيدار و با مشت هاي گره کرده به دشمنان بفهمانيم که صاحبان امرالقري بيدار هستند و از مرزها و محدود ها پاسداري مي کنند.

انتهاي پيام /۶۰۱س


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۶:۰۱

27 Dec 2019