کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس آموزش و پرورش بروجن:

سوابق تحصیلی دانش‌آموزان بروجنی به سازمان سنجش ارسال شده/مشکل ثبت‌نام در کنکور امروز رفع می‌شود

4 بهمن 1396 ساعت 9:35

رئیس آموزش و پرورش بروجن گفت: مدارک از سوی این اداره برای سازمان سنجش در وقت مقرر ارسال شده است و کوتاهی از جانب آموزش و پرورش بروجن نبوده، اما هنوز به روزرسانی از سوی سازمان سنجش انجام نشده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ جمعی از دانش‌آموزان مقطع پیش دانشگاهی بروجن در تماس با خبرنگارما از عدم ارسال مدارک و سوابق تحصیلی‌شان توسط آموزش و پرورش این شهرستان به سازمان سنجش و مشکل برای ثبت‌نام در کنکور گلایه و ابراز نگرانی کردند.

این دانش‌آموزان با گلایه از اینکه چرا مدارک در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال نشده بیان داشتند: اگر ما نتوانیم امسال ثبت نام کنیم یک سال از عمرمان تلف می‌شود، خواستار رسیدگی آموزش و پرورش به این مشکل شدند.

کوتاهی از جانب آموزش و پرورش بروجن نبوده، سایت سازمان سنجش به روزرسانی نشده

عبدالعلی رسولی رئیس آموزش و پرورش بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مدارک از سوی این اداره برای سازمان سنجش در وقت مقرر ارسال شده است و کوتاهی از جانب آموزش و پرورش بروجن نبوده، اما هنوز به روزرسانی سایت سازمان سنجش از سوی این سازمان انجام نشده است.

وی تصریح کرد: برخی از دانش‌آموزان بروجنی موفق به ثبت‌نام شده‌اند اما برای برخی مشکل وجود دارد.

رسولی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان نگران نباشند چون مشکل ثبت‌نام امروز رفع می‌شود ادامه داد: ثبت‌نام تا هشتم بهمن ادامه دارد و دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 38177

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38177/سوابق-تحصیلی-دانش-آموزان-بروجنی-سازمان-سنجش-ارسال-شده-مشکل-ثبت-نام-کنکور-امروز-رفع-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir