کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت چهارمحال و بختیاری

3 بهمن 1396 ساعت 12:09

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های سپاه استان و همکاری قرارگاه خاتم الانبیا، 20 سری جهزیه با هدف کمک به زوج های جوان بی‌بضاعت به آنها اهدا شد.


 به گزارش جهانبین نیوز، صبح امروز با همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان چهارمحال و بختیاری برای آغاز زندگی مشترک اهدا شد.

این جهیزیه ها درقالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه خاتم انبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با هدف کمک به زوج های جوان بی بضاعت با رعایت کرامت انسانی به آنها اهدا شد.


سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله، بزرگ بانوی اسلام و عقیله بنی هاشم (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و با پیگیری هایی که از طرف سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان صورت پذیرفت، تعداد ۲۰ سری جهزیه کامل بالغ بر ۱ میلیارد و ششصد هزار ریال به زوج های جوان بی بضاعت و تعداد ۶۰۰ بسته کامل لوازم تحریر و پوشاک، جهت دانش آموزان محروم استان، بالغ بر ۱ میلیارد و هشتصد هزار ریال ، اهدا می‌شود.




فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در ادامه گفت: با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا و با توجه به تقسیم بندی صورت گرفته از طرف قرارگاه محرومیت زدایی استان، اقلام اهدایی امروز به ۹ شهرستان استان اعزام شدند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه تمامی این اقلام ساخت داخل کشور بوده است خاطرنشان کرد: این حرکت را می‌تواند در راستای تلاش برای حمایت از کالای ایرانی و پیاده کردن شعار امسال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" ارزیابی کرد.

انتهای پیام /1027ج


کد مطلب: 38164

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38164/اهدای-20-سری-جهیزیه-نوعروسان-بی-بضاعت-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir