۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۳۸۰۹۶

اعتراض کسبه شهر فرادنبه، سه شنبه بازار را تعطيل کرد

مردم شهر فرادنبه که خواستار برپايي سه شنبه بازار در اين شهر هستند مي گويند اجناس و کالاهاي مورد نياز خود را با درصدي پايين تر در سه شنبه بازار نسبت به مغازه هاي سطح شهر تهيه مي کنند.
اعتراض کسبه شهر فرادنبه، سه شنبه بازار را تعطيل کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جمعي از کسبه شهر فرادنبه در حالي سه شنبه بازار را موجب کسادي بازار خود مي دانند و خواستار جمع آوري آن هستند که اهالي شهر مي گويند اجناس را با قيمت مناسب تري در آن بازار تهيه مي کنند.

تجمع جمعي از بزرگان شهر در حمايت از سه شنبه بازار

گزارش هاي رسيده به کلار حاکي از آن است که براي تعيين تکليف، سه شنبه بازار اين هفته در شهر فرادنبه برپا نشد و در پي آن جمعي از بزرگان و ريش سفيدان شهر فرادنبه که خواهان تدوام سه شنبه بازار در اين شهر هستند مقابل دفتر امام جمعه تجمع کردند.

يکي از شهروندان فرادنبه اي مي گويد مردم اين شهر خواستار برپايي سه شنبه بازار در اين شهر هستند چراکه اجناس با قيمت مناسب تري عرضه مي شود.

وي به پايين بودن قيمت هاي اجناس در سه شنبه بازار شهر فرادنبه اشاره کرد و گفت: سه شنبه بازار از بعد اقتصادي مزايايي را براي مردم اين شهر دارد و ما خواستار پيگيري اين موضوع از سوي مسئولين هستيم.

يکي ديگر از شهروندان فرادنبه اي ضمن بيان اين که کالاهاي مختلفي از جمله پوشاک، موادغذايي و... در اين بازار عرضه مي شود، گفت: مردم اين شهر اجناس و کالاهاي مورد نياز خود را با درصدي پايين تر در سه شنبه بازار نسبت به بازارهاي شهري تهيه مي کنند.

سه شنبه بازار دوباره فعال خواهد شد

رئيس شوراي اسلامي شهر فرادنبه در همين خصوص به خبرنگار کلار، گفت: براي رقابت سالم و عرضه اجناس به قيمت مناسب سه شنبه بازار با اجراي کليه موازين قانوني فعال خواهد شد.

عبدالواحد رئيسي با بيان اين که ما موافق ارائه خدمات و اجناس ارزان قيمت و مناسب به شهروندان هستيم، گفت: با ساماندهي، غرفه بندي و نظارت قانون و نيروي انتظامي سه شنبه بازار مجددا در يکي از نقاط شهر که محوطه وسيعي داشته باشد راه اندازي مي شود.

رئيسي با بيان اين که ما به دنبال تنظيم بازار شب عيد در شهر فرادنبه هستيم، گفت: فروشندگان غريبه اي که قصد عرضه محصولات در سه شنبه بازار شهر دارند بايستي داراي کارت بهداشتي، گردن آويز و مشخصات کامل باشند.

وي با بيان اين که اغلب شهروندان فرادنبه اي متقاضي عرضه اجناس ارزان قيمت در شهر هستند، گفت: مردم فرادنبه درخواست راه اندازي سه شنبه بازار در شهر را دارند.

رئيس شوراي اسلامي شهر فرادنبه تصريح کرد: ما از شهرداري درخواست ساماندهي سه شنبه بازار را کرده ايم و در اولين فرصت با هماهنگي نيروي انتظامي، بازرگاني و اتحاديه راه اندازي خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۶:۲۸

27 Dec 2019