۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۳۸۰۷۰
جانشين فرمانده سپاه بروجن:

حماسه آفريني مردم بروجن در روز 26 دي 57/جان باختگان"سانچي" مجاهدان عرصه اقتصادي هستند

جانشين فرمانده سپاه بروجن با اشاره به حماسه آفريني مردم اين شهرستان در روز 26 دي ماه سال 57، گفت: کارکنان کشتي سانچي مجاهدان عرصه اقتصادي هستند که جان خود را مظلومانه از دست دادند.
حماسه آفريني مردم بروجن در روز 26 دي 57/جان باختگان"سانچي" مجاهدان عرصه اقتصادي هستند
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار اسماعيل عظيمي امروز در حاشيه مراسم گراميداشت۲۶ دي ماه روز شهرستان بروجن به خبرنگار کلار، گفت: مردم بروجن در روز ۲۶ دي ماه ۵۷ با حضور در عرصه جزو اولين شهرهاي ايران بودند که نماد طاغوت (مجسمه شاه ملعون) را به پايين کشيدند.

وي با اشاره به حماسه مردم شهرستان بروجن در سال ۵۷ و در اوج خفقان رژيم ستمشاهي، گفت: حجت الاسلام شاهرخي نقش بي بديلي در ايجاد آن حماسه داشت.

عظيمي با بيان اين که در آن روز اصناف و بازاريان نقش مهم و بسزايي در آن حماسه داشتند، گفت: انقلاب اسلامي ما مرهون حضور همه جانبه مردم و به خصوص قشر اصناف و بازاريان است.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران به ارزاني بدست نيامده است و مجادهدت ها و رشادت هاي غيورمردان نظام و انقلاب باعث شده ما امروز در کمال امنيت و آسايش زندگي کنيم و بر کرسي هاي مديريت تکيه بزنيم.

جانشين فرمانده سپاه بروجن با اشاره به بحران هايي که توسط دشمنان و ايادي داخلي براي نظام و انقلاب اسلامي پيش آمد، گفت: گروهک هاي منافقين در اوايل انقلاب، بحران هاي پس از جنگ تحميلي، فتنه هاي سال ۷۸ و ۸۸ و فتنه اي که اخيرا رخ داد برنامه ريزي و هدف گذاري دشمن براي سرنگوني نظام و انقلاب است.

دشمن از مطالبه گري مردم در حوادث اخير سوء استفاده کرد

عظيمي به فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: امروز دشمن از طريق مسائل اقتصادي و نااميد کردن مردم قصد ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را دارد.

وي گفت: در جريان اغتشاشات اخير دشمنان و بدخواهان نظام از خواسته هاي منطقي و معقول مردم سوء استفاده کردند و جريانات را به سمت و سويي که مدنظرشان بود هدايت کردند.

جانباختگان "سانچي" مجاهدان عرصه اقتصادي هستند

جانشين فرمانده سپاه بروجن با اشاره به ايثارگري ها و مجادهت هاي مردم براي انقلاب اسلامي، گفت: همه ما و مسئولين امروز بايد درد واقعي مردم، اقتصاد و معيشت آن ها را درک کنند.

وي همچنين با اشاره به حادثه کشتي نفت کش سانجي و جان باختن ۲۳ دريانورد که موجب تاسف و تاثر ملت ايران شد، گفت: کارکنان کشتي سانچي مجاهدان عرصه اقتصادي هستند که در راه جهاد افتصادي جان خود را مظلومانه از دست دادند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۶:۰۰

28 Dec 2019