۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۳۸۰۵۱
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بن خبر داد:

ساماندهي قبور مطهرشهداي روستاي لارک

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بن گفت : آيندگان حق دارند از حماسه هاي بزرگان کشور خود اطلاع يابند و يکي از مهم ترين اقدامات در اين حوزه ساماندهي مناسب گلزار مطهر شهدا است.
ساماندهي قبور مطهرشهداي روستاي لارک
به گزارش جهانبین نیوز ؛ اسماعيل اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: ساماندهي گلزار شهدا که با هدف ماندگارسازي ميراث ملموس شهيدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامي و دفاع مقدس صورت مي‌پذيرد، بدون شک يکي‌از مصاديق بارز تعظيم شهيدان، تکريم خانواده‌هاي معزز شاهد و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است.

اسماعيلي ضمن اشاره به اقدامات بنياد در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت افزود:آيندگان حق دارند از حماسه هاي بزرگان کشور خود اطلاع يابند و يکي از مهم ترين اقدامات در اين حوزه ساماندهي مناسب گلزار مطهر شهدا است.


وي تاکيد کرد: ياد و خاطره آن ها و فرهنگ شهادت هميشه بايد زنده بماند همانطور که خود شهدا زنده هستند، شهادت به مثابه خون در رگ يک جامعه ديني است اگر اين فرهنگ وجودنداشته باشد و شهيد و شهادت طلبي به پايان برسد آن جامعه مرده و بي ثمر است.

اسماعیلی  ادامه داد: روستاي لارک داراي شش شهيد است که تنها دو تن از اين شهيدان بزرگوار در اين روستا آراميده اند.

وي بابيان اينکه با نصب درب و پنجره گلزار شهدا،کار ساماندهي قبور تکميل گرديدگفت:اين کار با مشارکت دهياري و شوراي اسلامي روستا وخانواده شهدا و با هزينه 80 ميليون ريال به اتمام رسيد.


انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۹:۳۳

28 Dec 2019