۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۸۰۳۲
درروستای هوره/

افتتاح نخستين تصفيه خانه فاضلاب روستايي در چهارمحال و بختياري

مديرعامل شرکت آبفا روستايي چهارمحال و بختياري از افتتاح نخستين تصفيه خانه فاضلاب روستايي در روستاي هوره در چهارمحال و بختياري خبر داد.
افتتاح نخستين تصفيه خانه فاضلاب روستايي در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما؛ تورج احمدپور در نشستي با اعضاي شوراي اسلامي روستاي هوره اظهار داشت: اين پروژه هم اکنون آماده بهره برداري بوده و براي حدود یک هزار خانوار شبکه اتصال به فاضلاب با تعرفه روستايي اجرا مي شود.

وي با بيان اينکه طول خط انشعاب فاضلاب روستاي هوره ۱۲ کيلومتر است عنوان کرد: اجراي فاضلاب روستاي هوره با اعتبارات ملي بالغ بر ۴۰ ميليارد ريال براي اولين بار در استان اجرايي شده است.

احمدپور بيان داشت: علاوه بر اينکه آب به دست آمده از اين تصفيه خانه براي کشاورزي زمين هاي پايين دست اين روستا مورد استفاده قرار مي گيرد، به جمع آوري فاضلاب روستايي و آلوده نشدن چشمه ها نيز کمک مي کند.

وي با بيان اينکه حراست از منابع کمياب آبي يک ضرورت دنياي امروز است تصريح کرد: در راستاي حراست از منابع آبي و همچنين مديريت فاضلاب ها هم به جهت سلامت محيط زيست و هم معرفي منبع جديد آبي براي مصارف کشاورزي و مواردي از اين دست اولين تصفيه خانه فاضلاب روستايي را به مدار بهره برداري رسانديم.

مهندس تورج احمدپور در ادامه با اشاره به مصوبه وزارت کشور و ابلاغ روستاي هوره به شهر گفت: روستاييان عزيز قبل از اتمام مراحل قانوني شهريت هوره نسبت به خريد انشعاب فاضلاب با تعرفه روستايي اقدام نمايند.

هوره يکي از زيباترين مناطق گردشگري استان چهارمحال و بختياري در مجاورت رودخانه زاينده رود در فاصله ۴۰ کيلومتري شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۵:۱۹

27 Dec 2019