۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۳۸۰۰۵
امام جمعه شلمزار:

اغتشاشات هفته هاي گذشته صرفا سوء استفاده وابستگان به بيگانه، از اعتراضات برحق مردمي بود

امام جمعه شلمزار سوء استفاده از اعتراضات مردم توسط عناصر وابسته به بيگانه را عامل بي نظمي و اغتشاش در هفته هاي گذشته در برخي شهرهاي کشور عنوان کرد.
اغتشاشات هفته هاي گذشته صرفا سوء استفاده وابستگان به بيگانه، از اعتراضات برحق مردمي بود
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار، حجت الاسلام يدالله زماني در خطبه‌ ي اول نمازجمعه شلمزار به مهمترين عواملي که مي تواند باعث بالا رفتن اعمال انسان و قبولي طاعات انسان ها در بارگاه الهي مي شود اشاره کرد و گفت: باري تعالي درآيه ۷۰ سوره احزاب بر رعايت تقواي الهي تاکيد کرده است و مي فرمايد:يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِيدًا اي کساني که ايمان آورده ايد، از خدا بترسيد و سخن درست بگوييد.

وي افزود: کنترل زبان و راستگويي از مهمترين خصائص پسنديده مومنان است که بايد در انجام آنها توجه ويژه داشته باشيم.

امام جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه شلمزار با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري در جمع مردم قم به مناسبت سالروز قيام تاريخي مردم قم در اعتراض به ظلم و فساد حکومت ستم شاهي پهلوي گفت: مقام معظم رهبري وضع تحريم ها را نقض برجام مي دانند و خطاب به مسئولان خواستار مقابله اساسي با عهد شکني طرف هاي مقابل برجام شدند.

حجت الاسلام زماني افزود: هر چند اعتراضات مردمي در خصوص مشکلات اقتصادي به وقوع پيوست اما عده اي به سرکردگي آمريکا و حضور ايادي آمريکا در صدد سوء استفاده از اين اعتراضات بودند.

امام جمعه شلمزار در ادامه به سالروز امضا پيمان کمپ ديويد بين مصر و اسرائيل در سال ۱۹۷۸که باعث شد اسرائيل در سرزمين هاي اسلامي فلسطين مسلط شود اشاره کرد و اظهار اميدواري کرد: اتفاقات به وقوع پيوسته در کشورهاي سوريه، يمن، بحرين و فلسطين بيداري اسلامي را در اين سرزمين ها محقق کند و بزودي شاهد سرنگوني رژيم غاصب اسرائيل باشيم.

حجت الاسلام زماني در پايان با اظهار تاسف از اتفاق آتش سوزي نفتکش ايران در آبهاي چين خطاب به مسئولان گفت: اقدام عاجل نسبت به نجات جان سرنشينان و مشخص شدن مقصر اين حادثه از مهمترين خواسته هاي مردم است که لازم است با قاطعيت صورت پذيرد.

انتهاي پيام/۵۸ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۹:۲۷

26 Feb 2020