۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۳۷۹۹۸
در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بن مطرح شد:

دهه فجر،يک فرصت مناسب براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي/دستگاه ها خدمات خاص را به مردم ارائه دهند

دهه فجر يک فرصت بسيارخوب براي بيان دستاوردهاي نظام و انقلاب اسلامي است؛ادارات سعي کنند در اين دهه خدمات خوبي براي مردم ارائه کنند
دهه فجر،يک فرصت مناسب براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي/دستگاه ها خدمات خاص را به مردم ارائه دهند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ کمال اکبريان فرماندار شهر ستان بن در حاشيه جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بن به خبرنگار زنگ خبر گفت : دهه فجر يک فرصت بسيارخوب براي بيان دستاوردهاي نظام و انقلاب اسلامي و تعامل و همراهي بيشتر مردم با مسئولان است.

اکبريان خاطرنشان کرد: مسئولان بايد در اين دهه با حضور در ميان مردم بويژه در روستاها و شهرها خدمات و دستاوردهاي نظام اسلامي و دولت تدبير واميد را براي توسعه وعمران شهرها و روستاها بيان کنند.

به گفته وي ۲۱ کميته از جمله کميته ادارات، انتظامي، بسيج، مساجد، اصناف، فرهنگي و ورزش و جوانان براي برگزاري اين برنامه ها تشکيل مي شود.

 اکبريان گفت: ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت ايام الله دهه فجر در اين شهرستان برگزار خواهد شد.

وي اضافه کرد: در اين دهه برنامه هايي شامل افتتاح و گلنگ زني پروژه هاي عمراني، برنامه هاي فرهنگي، هنري و مسابقات ورزشي، ديدار با خانوادهاي شهدا و تجليل از شهداي انقلاب اسلامي، ديدار مسئولان با مردم و برگزاري جشن هاي انقلاب اسلامي و راهپيمايي ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام  ميرافضلي امام جمعه شهرستان بن نيز با تبريک رسيدن ايام الله دهه فجر گفت :در دهه فجر مردم انتظاراتي ديگري از مسئولين دارند و دهه فجر ، دهه گره گشايي از مردم باشد و هر اداره اي که مي تواند خدماتي را انجام دهد اعلام کرده و در اين دهه  خدمات مناسب تر و تکريم مردم را در دستور کار خود قرار دهند.


وي افزود:وظيفه ما است در مقابل خون شهدا ،ارزش ها و خدمات انقلاب را به مردم و به خصوص نسل جوان باز گو کرده و مديران بيايند در اين دهه خدمات خود را به نظام و مردم اعلام کنند وخدماتي که ملموس تر و قابل ديدتر است را بگويند و شعاري عمل نکنند.

وي با بيان اينکه بايد خدمات و کارهاي که تاکنون در اين انقلاب براي مردم انجام شده است رابه مردم بگوييد، گفت: کار زير بنايي را بايد مطرح کرد و مردم را به اين انقلاب دلگرم  و ادارات سعي کنند در اين دهه خدمات خوبي براي مردم ارائه کنند .

وي ادامه داد: عملکرد ما، يک برخورد ناصحيح ما ميتواند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بد بين کند و بايد حواسم به موارد اين چنيني باشد که مردم را نسبت به نظام وانقلاب دلگرم و يا دلسرد ميکند .

انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۹:۰۸

15 Jan 2020